Pagina 83 van de 102 EersteEerste ... 3373818283848593 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 830 van de 1018

Onderwerp: [Geruchten] Buitenlandse geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Volgens vage geruchten wil Real Madrid 400 miljoen betalen voor Neymar.
    Geloof er niks van.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik hoop van harte dat het gebeurt

Denk je anders dat Neymar nog een jaartje tegen Nice, Montepellier en Guingamp wil. Dat wordt dan pas echt klieren.

Hij wil de beste worden ? Kom dan naar Madrid, Ronaldo werkt 'm het eerste jaar in en dan mag hij de scepter. And that's that.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ik lees ook de verhalen dat Neymar niet zo gelukkig is in Parijs. Maar dat kon hij toch van te voren weten van die potjes tegen Nice, Montpellier en Guingamp? Dat Ligue1 minder is dan la Liga?

Follow the money he.

Stel dat ie nu weer teruggaat naar Spanje, heeft ie maar een jaartje 'verspeeld'...en een paar tientallen miljoenen rijker op geworden.

De kranten moeten gewoon vol. Ronaldo gaat ook al 10 jaar weg bij Real Madrid.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Dacht ik van de zomer ook, en toen zag ik Neymar ineens wel in een PSG shirtje staan.

Dat van Ronaldo en Messi gebeurt vaak vlak voor het verlengen, om de salaris op te schroeven. Doen waarschijnlijk Mendes en de pa van Messi zelf.

Deze zomer is er echter werkelijk met een pion geschoven, en het lijkt me echt niet dat Neymar langer in Parijs gaat blijven dan nodig is.

Ronaldo is de held van Perez, die bepaalt lijkt me praktisch zelf wel wanneer die stopt bij Madrid, en áls dit gebeurt met Neymar moet er wel gecasht worden bij Madrid, ook gezien ffp, ik zou zeggen Bale, Benzema en Isco. Modric moet blijven.

Borussia Dortmund zou volgens Bild een oogje hebben op Hans Hateboer. Hun rechtsback Piszczek wordt binnenkort alweer 33 jaar en dus zoekt men versterking op die positie.

Dortmund heeft schijnbaar iets met Nederlanders. Ze hebben namelijk ook interesse in Mark Flekken, keeper van Duisburg. Ook Freiburg is geïnteresseerd.

Dat blijkt inderdaad wel een talentje te zijn.

Forum Rechten