Pagina 102 van de 102 EersteEerste ... 25292100101102
Resultaten 1.011 tot 1.018 van de 1018

Onderwerp: [Geruchten] Buitenlandse geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wigboldus Bekijk Berichten
    Ik denk dat United niets meer gaat doen. Een extra speler erbij maakt echt niets meer uit als Mourinho dit spel blijft spelen. Met deze selectie kun je gewoon kampioen worden.
    José is team Wigboldus

José Mourinho is zojuist begonnen aan zijn eerste reguliere persconferentie van het nieuwe seizoen. De Manchester United-manager blikt vooruit op de openingswedstrijd tegen Leicester City (vrijdag, 21.00 uur), maar natuurlijk gaat het ook over transfers. Of de Portugees nog aanwinsten verwacht? 'Nee, ik heb er geen vertrouwen in. Dat de markt vandaag sluit, betekent in ieder geval dat ik kan stoppen met er aan te denken. Ik moet me focussen op de spelers die ik heb. Gelukkig is er snel een interlandbreak, zodat spelers kunnen herstellen en we snel compleet zijn
    Ben je Blind ofzo?

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Marca zou gemeld hebben (...) dat Odegaard weer een jaar naar Heerenveen gaat. Hij is als enige buiten de selectie gelaten van de Europese Super Cup, waar zelfs twee geblesseerden inzitten.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Marca zou gemeld hebben (...) dat Odegaard weer een jaar naar Heerenveen gaat. Hij is als enige buiten de selectie gelaten van de Europese Super Cup, waar zelfs twee geblesseerden inzitten.
    Vitesse.

Mino Raiola blufte de afgelopen periode richting een aantal clubs om zo voor zijn cliënt Mario Balotelli een vette transfer te regelen, met uiteraard een vette commissie voor hemzelf, maar dat is mislukt nadat Marseille als enige concrete geïnteresseerde niet bereid was zoveel geld te geven aan de 2. Balo hoopt nu in genade te worden aangenomen bij trainer Vieira. En omdat Raiola teleurgesteld is heeft hij maar Paul Scholes met de grond gelijk gemaakt nadat die het waagde om een andere cashcow van Raiola, Paul Pogba, te bekritiseren.

Maar uiteindelijk komt hier ook maar 1 winnaar uit te voorschijn.

Maakt Quincy Promes nog een mooie transfer vlak voor het sluiten van de transfermarkt? Het zou zomaar kunnen. Volgens L'Équipe heeft AS Monaco zich namelijk gemeld voor de Oranje-international. Promes moet bij de topclub uit de Ligue 1 de opvolger worden van de naar Atlético Madrid vertrokken Thomas Lemar. Spartak Moskou zou bereid zijn om Promes voor zo'n 20 miljoen euro van de hand te doen. (vi.nl).

Zou een mooie overstap zijn. Hup Promes!
    Ben je Blind ofzo?

Lijkt me verstandig voor zijn ontwikkeling als hij nu naar een betere competitie overstapt. Monaco is een club die lekker aanvallend speelt, dus logische overstap.

John Terry is door Spartak Moskou benaderd maar hij heeft laten weten geen interesse te hebben.

Forum Rechten