Pagina 88 van de 89 EersteEerste ... 387886878889 LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 883

Onderwerp: [Geruchten] Buitenlandse geruchten

Verder weten we pas eind augustus of de transfersommen echt nou zo hoog waren.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Het is inderdaad dringen, maar ik ben er wel blij mee. Klopp heeft nu ook wat te kiezen met eventuele blessures of schorsingen.
    Ben benieuwd of er nog meer komt. Als ie ook nog budget voor een naam op doel en voorin heeft, dan is prima. Als voor een van beiden niks komt, had ik een middenvelder minder gehaald.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ben benieuwd of er nog meer komt. Als ie ook nog budget voor een naam op doel en voorin heeft, dan is prima. Als voor een van beiden niks komt, had ik een middenvelder minder gehaald.
    Gaat nog wel een keeper komen. En verder schijnt Liverpool ver te zijn met Shaqiri.

Gaat nog wel een keeper komen. En verder schijnt Liverpool ver te zijn met Shaqiri.
    Shaqiri, daar heb ik nooit wat in gezien. Leuk voor Stoke of de West Hams van deze wereld, maar voor Liverpool vind ik het niks.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Fekir is de vervanger van Coutinho en Fabinho die van Emre Can. Je kunt moeilijk met vier volwaardige middenvelders het seizoen in gaan, als je mee wilt strijden in de Premier League, Champions League, FA-Cup en League Cup.
    De vervanger van Coutinho is eerder Keita. Voor het middenveld staan er nu: Henderson, Milner, Wijnaldum, Chamberlain, Lallana, Fabinho en Keita. Fekir zal eerder de strijd aangaan met de drie voorin. Mocht het nodig zijn kan hij op het middenveld spelen maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is. Voorin is de spoeling dunner. Klopp had al aangegeven dat hij die drie voorin teveel moest gebruiken. Ik verwacht dus nog één iemand extra voorin en een keeper.

Centrale verdediger zou ook niet misstaan.

Geen prio, Lovren doet het prima sinds van Dijk, Klavan ook. Matip heeft zijn eerste jaar erop zitten en verwacht ik ook meer van en Gomez gaat doorschuiven van rb naar cb omdat Clyne ook weer terug is. En vergeet niet dat sinds de komst van van Dijk en de doorbraak van Trent en Robertson Liverpool de beste verdediging van de PL had, statistisch gezien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miklo Bekijk Berichten
    De vervanger van Coutinho is eerder Keita. Voor het middenveld staan er nu: Henderson, Milner, Wijnaldum, Chamberlain, Lallana, Fabinho en Keita. Fekir zal eerder de strijd aangaan met de drie voorin. Mocht het nodig zijn kan hij op het middenveld spelen maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is. Voorin is de spoeling dunner. Klopp had al aangegeven dat hij die drie voorin teveel moest gebruiken. Ik verwacht dus nog één iemand extra voorin en een keeper.
    Fekir speelt bij Liverpool altijd als aanvallende middenvelder. Al kan hij met zijn kwaliteiten inderdaad ook voorin spelen. Hij is in elk geval nog meer dan Keita iemand die scorend vermogen en creativiteit toevoegt en daarmee de leegte die Coutinho achter liet wel kan opvullen.

Fekir speelt bij Liverpool altijd als aanvallende middenvelder. Al kan hij met zijn kwaliteiten inderdaad ook voorin spelen. Hij is in elk geval nog meer dan Keita iemand die scorend vermogen en creativiteit toevoegt en daarmee de leegte die Coutinho achter liet wel kan opvullen.
    Fekir speelde als echte nummer 10. Een stuk verder vooruit dan de middenvelders van Liverpool. Die positie hebben we niet en de positie wordt vaak ingevuld door Firmino die zich terug laat zakken of door Mane die vaak achter Firmino en Salah komt te spelen als ook Robertson de linkerflank overneemt. Vandaar verwacht ik dat hij daarvoor gehaald wordt. Zeker aan het begin wanneer mensen terugkomen vanuit het WK. Ox heeft vorig seizoen laten zien over die creativiteit te beachikken en Lallana daarvoor ook.

Fekir was al medisch gekeurd en persoonlijk rond met Liverpool. Het welkomstfilmpje was zelfs al met hem opgenomen. Maar Lyon breekt de onderhandelingen af en komt met het statement dat Fekir bij Lyon blijft.

Forum Rechten