Pagina 113 van de 113 EersteEerste ... 1363103111112113
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 1130

Onderwerp: [Geruchten] Buitenlandse geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Volgens Eintracht Frankfurt gaan ze Bas Dost overnemen van Sporting Portugal.
    De transfer leek in kannen en kruiken, maar is toch afgeketst. Sporting claimt dat Dost en zaakwaarnemer op het laatste moment nog met extra financiële eisen kwamen.

Eintracht heeft ook Cenk Tosun op de korrel van Everton. De Turkse spits is opgeleid door Frankfurt dus zou geen gekke optie zijn.

Zlatan Ibrahimovic (38) sluit waarschijnlijk weer aan bij AC Milan. Daar leren ze het ook nooit he.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Zlatan Ibrahimovic (38) sluit waarschijnlijk weer aan bij AC Milan. Daar leren ze het ook nooit he.
    Milan is harder in niveau achteruit gegaan sinds het vertrek van Zlatan dan andersom, in die zin snap ik het nog wel.
    Ben je Blind ofzo?

Wat zonde voor Zlatan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Wat zonde voor Zlatan.
    Wel mooi voor de Serie A dat ze straks weer relevant zijn. Kennen we ze straks niet alleen meer van het racisme.
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Volgens de Gazzetta kost Zlatan Milan zo'n 60 miljoen euro aan tekengeld en salaris. Daarnaast moet de club nog voor 70 miljoen euro aan spelers verkopen om volgend seizoen geen transferverbod aan de broek te krijgen. Die offeren dus mogelijk Donnarumma en/of Suso op voor Zlatan.

Volgens de Gazzetta kost Zlatan Milan zo'n 60 miljoen euro aan tekengeld en salaris. Daarnaast moet de club nog voor 70 miljoen euro aan spelers verkopen om volgend seizoen geen transferverbod aan de broek te krijgen. Die offeren dus mogelijk Donnarumma en/of Suso op voor Zlatan.
    Zo stom kunnen ze toch niet zijn?
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Dat lijkt me ook niet, maar ik vond het gerucht te interessant om niet te delen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Ik neig er toch naar om ja te zeggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ik neig er toch naar om ja te zeggen.
    Ik zou het zelfs voor AC Milan extreem vinden.
    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Forum Rechten