Pagina 90 van de 96 EersteEerste ... 40808889909192 ... LaatsteLaatste
Resultaten 891 tot 900 van de 959

Onderwerp: [Geruchten] Buitenlandse geruchten

Omdat hij nog te hongerig naar prijzen is?

Omdat hij zijn neus ophaalt voor de wolven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Omdat hij nog te hongerig naar prijzen is?
    Dan blijf je toch lekker bij Real.

Ik ga het ook proberen ; want als dit waar is dan krijgt hij bij Juve dus meer geld dan bij Real. En als 33 jarige die alles al gewonnen heeft in Europa gaat ie sportief een treetje lager spelen maar blijft ie wel in de Europese top.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Dat Juve nog kapitaalkrachtiger is dan Real vind ik dan weer lastig te geloven. Wat gaat die wel niet verdienen dan?

Klinkt ook vreemd. De enige reden zou kunnen zijn dat ze hem bij Real achter de schermen richting uitgang duwen om weer aan een nieuw Real te kunnen bouwen. Ik zou Ronaldo er echter nog eventjes bij houden.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Dat Juve nog kapitaalkrachtiger is dan Real vind ik dan weer lastig te geloven. Wat gaat die wel niet verdienen dan?
    Als je volgens de berichtgeving bereid bent zo ver onder de clausule te gaan staan als club dan wil je dus eigenlijk van Ronaldo af.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    30m per jaar.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Klinkt ook vreemd. De enige reden zou kunnen zijn dat ze hem bij Real achter de schermen richting uitgang duwen om weer aan een nieuw Real te kunnen bouwen. Ik zou Ronaldo er echter nog eventjes bij houden.
    Dit bericht komt van Marca, en iedereen praat het na, maar het zou niet onlogisch zijn want de tijd is wel een beetje rijp om te vertrekken. Hij is daar al bijna 10 jaar, en als je als club Ronaldo hebt dan bén je Ronaldo. Alles moet er volledig op ingesteld zijn, jaar in jaar uit, anders heb je niks aan de speler. De combi heeft alles gewonnen wat er te winnen valt, records gebroken, alles. Florentino en Ronaldo zijn intussen niet echt grote vriendjes meer, en er komt nu coach aan waarvan je op voorhand al het gevoel krijgt dat die niet gaat klikken met Ronaldo. Dan is exit misschien wel het beste voor iedereen.

Diverse media berichten dat Juventus op 7/7 hun nieuwe nummer 7 zullen presenteren ...
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Het zou wel spectaculair zijn zeg. En niet onlogisch. Er gaan al langer geluiden dat Real Madrid zijn team wil verversen en dan zal je o.a. Ronaldo moeten verkopen.

Opent dit de weg voor Neymar naar Real Madrid?

Forum Rechten