Pagina 1 van de 84 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 840

Onderwerp: [Transfers] Nederland

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700

[Transfers] Nederland

Afgeronde transfers kunnen hier
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Poulsen naar PSV.

Jakob, Christian Simon, welkr?

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Jakob, Christian Simon, welkr?
    Jozef nou goed...

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5990462
    FC Dordrecht heeft Shayron Curiel voor één seizoen gecontracteerd. De aanvaller komt over van Alexandria '66 en kwam eerder al eens uit voor Dordt.

Gaat NEC dan toch weer op de oude voet verder? Ze hebben de 23-jarige Pool Wojciech Golla vastgelegd, een centrale verdediger.

Dan ga je weinig transfers van NEC goed hebben in het transferspel.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

RickPSV's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    PSV neemt doelman Luuk Koopmans over van FC Oss. Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands vrijdagochtend. De 21-jarige keeper tekent een driejarige verbintenis bij PSV met een optie op een vierde seizoen.

Koopmans: ‘Een mooiere stap kon ik me niet wensen’
    “Ik ben echt super blij, een mooiere stap kon ik me niet wensen”, reageerde Koopmans direct na ondertekening van zijn contract tegenover PSV.nl. “Van jongs af aan ben ik al fan van PSV. Als klein jongetje liep ik aan de hand van Johann Vogel het veld op. Ik volg de club ook op de voet. Ook daarom is dit een prachtige kans.” In het eerste jaar heeft Koopmans zichzelf als doel gesteld zich te verbeteren. “Ik wil me dit seizoen tijdens de training ontwikkelen tot een betere keeper. Zo hoop ik me te bewijzen om uiteindelijk m’n wedstrijden in het Philips Stadion te kunnen spelen.”

Aansluiten bij selectie
    Koopmans, van 18 november 1993, zal in de voorbereiding van het seizoen 2015-2016 aansluiten bij de selectie van hoofdcoach Phillip Cocu en gedurende het seizoen zijn wedstrijden gaan spelen in de Jupiler League voor Jong PSV. In diezelfde competitie kwam hij afgelopen seizoen 31 keer in actie voor FC Oss, de club uit zijn geboortestad. De keeper maakte onder meer deel uit van de gezamenlijke jeugdopleiding van N.E.C. en FC Oss en debuteerde in het seizoen 2012-2013 in het eerste elftal van laatstgenoemde ploeg uit het noorden van Brabant.
    Eendracht maakt macht!
    Alles heej is VVV!

Leuke site gevonden, wellicht al bekend bij jullie: http://www.transfermarkt.co.uk/
    Marktwaarde + transfers van alle spelers

Marnix Kolder van Go Ahead Eagles naar FC Emmen. Hij tekent voor een jaar.

Forum Rechten