Pagina 19 van de 76 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 751

Onderwerp: [Geruchten] Binnenlandse geruchten

PEC Zwolle gaat een nieuw pareltje oppikken uit Amsterdam. Mickey van der Hart

[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Ex-Go Ahead Eagles. Jammer dat de Deventenaren weer zijn gedegradeerd, anders hadden ze weer wat om over te zeiken. PEC begint een beetje Ajax III te worden.

Mooie selectie heeft de NOS weten samen te stellen van spelers die momenteel nog transfervrij zijn te contracteren.

http://nos.nl/artikel/2051782-gratis...siespeler.html

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Spelers en clubs wachten toch wel lang om nog toe te slaan. Oar, De Zeeuw, Emanuelson en Brama bijvoorbeeld, die zouden toch makkelijk ergens aan de bak moeten kunnen komen.

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    PEC Zwolle gaat een nieuw pareltje oppikken uit Amsterdam. Mickey van der Hart
    Zwaar overschatte keeper vind ik dat. Denk ook niet dat ie zo snel Begois eruit keept. Alhoewel ik dat ook geen topper vind.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Zwaar overschatte keeper vind ik dat. Denk ook niet dat ie zo snel Begois eruit keept. Alhoewel ik dat ook geen topper vind.
    Ben ik met je eens. Ik begreep ook pas waarom Van der Hart wel bij Go Ahead Eagles onder de lat stond toen ik Cummins in de voorronde EL zag keepen tegen Ferencvaros. Ik verwacht alleen dat Ajax niet een keeper gaat verhuren zonder dat de kans op speeltijd voor die keeper groot is.

Wel opmerkelijk hoeveel keepers Ajax onder contract heeft staan voor Jong Ajax. Onana speelt daar doorgaans en zal wel afgewisseld worden met Boer, maar met Mous, Leeuwenburgh en waarschijnlijk straks Van der Hart heb je nog drie verhuurde keepers waarvan ik me afvraag of het veel zin heeft om die allemaal onder contract te houden.

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Ajax zal wel een keeper kwijt willen, maar je moet ook een koper vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Mooie selectie heeft de NOS weten samen te stellen van spelers die momenteel nog transfervrij zijn te contracteren.

http://nos.nl/artikel/2051782-gratis...siespeler.html
    Mooi is wel relatief, Vlaar en Emanuelson zijn voor elke club een aanwinst maar de rest schat zichzelf waarschijnlijk veel te hoog in. Alhoewel Drenthe naar Feyenoord ook wel leuk zou zijn.

Groningen haalt naast Reijnen wellicht ook Mads Fenger van Randers uit Denemarken als CV. 24 jaar en alle Deense jeugdelftallen gehaald, maar geen A-interlands.

Forum Rechten