Pagina 114 van de 142 EersteEerste ... 1464104112113114115116124 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.131 tot 1.140 van de 1413

Onderwerp: Amateurvoetbal algemeen

Bijna 100.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Da's netjes Waan!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Zomaar even een 'feel good' stukje tussendoor op de dinsdagmiddag. De 80-jarige Dordtenaar Joop Hartman floot afgelopen weekend namelijk zijn 3.000e wedstrijd. Diverse media waren aanwezig, waaronder RTV Rijnmond. Zij maakten een filmpje dat via onderstaande link te zien is: https://www.rijnmond.nl/nieuws/16593...r-Joop-Hartman

Heb de man enkele maanden geleden toevallig ook eens ontmoet bij de bekerwedstrijd RCD - IFC en toen stal hij ook al de show met zijn anekdotes. Mooi dat hij eindelijk zijn mijlpaal heeft bereikt, want blessures gooiden enige tijd roet in het eten.

Dat zijn de mooie dingen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Via een heuse twitterruzie tussen Voetbalprof en Kees Duijst kwam ik op de site van Voetbalprof dit verhaal tegen:

https://www.voetbalprof.com/persoonl...ven-makkelijk/

Toch wel een pittig inkijkje in het niet al te eenvoudige bestaan van de eigenaar van een amateurvoetbalsite. Volgens mij zijn er al meer websites om die reden uiteindelijk gestopt.

Ik zit in 1 van die groepsapps waar ze het zelf over hebben (die met die 3 psychopaten) en daar lachen we hem uit haha. Heerlijke groepsapp wel, enige nadeel is dat er veel uit de zaterdagkliek komt

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Ik zit in 1 van die groepsapps waar ze het zelf over hebben (die met die 3 psychopaten) en daar lachen we hem uit haha. Heerlijke groepsapp wel, enige nadeel is dat er veel uit de zaterdagkliek komt
    Wie van de twee lachen jullie uit?

Eigenlijk alletwee, maar vooral Kees.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Eigenlijk alletwee, maar vooral Kees.
    Haha, okee. Interessant dat er kennelijk zulke groepsapps bestaan, met zaterdaghaters en zaterdagliefhebbers door elkaar.

Ik ben 1 van de weinige Zondagsupporters. Ik zit tussen alleen maar noord-oosters die zeggen dat het zondagvoetbal maar kapot moet vallen.

Forum Rechten