Pagina 149 van de 150 EersteEerste ... 4999139147148149150 LaatsteLaatste
Resultaten 1.481 tot 1.490 van de 1498

Onderwerp: Amateurvoetbal algemeen

Ook mooi dat ze het hebben uitgesplitst met alleen jeugd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sensini Bekijk Berichten
    Speeldagenkalender geëvalueerd en nog dit seizoen gewijzigd:

https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvo...der-58-procent
    De finales van de nacompetitie waren al op neutraal terrein gepland in Zuid2.

Ik vind de planning op 2e paas/pinksterdag wel prettig, als ik me goed herinner waren er afgelopen seizoen ook al heel veel duels verplaatst naar de zaterdag of maandag in zuid2.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6869859
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Unitas in de lijst van 200, dat is toch best bijzonder.
    Dat zal wel met de promotie naar de hoofdklasse te maken hebben, lijkt mij.

En op zich ook best een grote vereniging natuurlijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    De top 200 amateurclubs is weer samengesteld door De VoetbalTrainer. ASWH is flink gestegen, van 91 naar 46. Altijd leuk!

Voor wat het waard is natuurlijk, want de manier van berekenen is van grote invloed. Maar toch.

https://www.voetbaltrainer.nl/top200/ voor wie de lijst wil bekijken en zijn eigen favoriet(en) wil zoeken.
    Ze tellen voortaan JO14-1 mee in plaats van JO15-2. Dat is echt lachwekkend. Onze JO15-1 en onze JO17-1 zijn gepromoveerd (andere teams zijn op hetzelfde niveau gebleven) en toch zijn we gezakt.

De top 200 amateurclubs is weer samengesteld door De VoetbalTrainer. ASWH is flink gestegen, van 91 naar 46. Altijd leuk!

Voor wat het waard is natuurlijk, want de manier van berekenen is van grote invloed. Maar toch.

https://www.voetbaltrainer.nl/top200/ voor wie de lijst wil bekijken en zijn eigen favoriet(en) wil zoeken.
    Het is nog net geen appels met peren vergelijken die lijst.

Voorbeeldje; SHH scoort bij de jeugd meer punten dan De Zouaven (nr 200). Maar omdat de JO15-2 van SHH niet in een O14 competitie speelt (die is er niet in Zuid2) scoort De Zouaven meer punten.

Ah, dat zal dan ook een reden zijn dat HSC'21 is gezakt, onder 14 hebben wij ook niet.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Quick'20 is dus toch de beste amateurclub van Twente.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Het is nog net geen appels met peren vergelijken die lijst.

Voorbeeldje; SHH scoort bij de jeugd meer punten dan De Zouaven (nr 200). Maar omdat de JO15-2 van SHH niet in een O14 competitie speelt (die is er niet in Zuid2) scoort De Zouaven meer punten.
    Om het nog sterker te stellen; als je de O14 weglaat zijn er 6 te vergelijken elftallen. Bij 4 ervan speelt SHH minstens 1 niveau hoger, bij 2 op hetzelfde niveau. Het verschil in punten is 38 om 33.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6869859
    Ik zie het al weer, al die zakkers kraken de lijst af.

Volgend jaar zullen wij ook wel zakken, twee selectieteams vechten immers tegen degradatie. Tot die tijd vind ik het nog wel echt een leuke lijst, die heel veel zegt!

Ik zie het al weer, al die zakkers kraken de lijst af.
    Is wel waar natuurlijk.
    Zakt een vereniging dan stelt de lijst ineens niet zoveel voor. Is het "maar net hoe je het bekijkt" etc. Ik vind het wel een mooi lijstje (ook als het wat minder gaat) wat wel iets zegt over (in ons geval) de jeugd.

Forum Rechten