Pagina 1 van de 146 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1460

Onderwerp: Amateurvoetbal algemeen

Amateurvoetbal algemeen

Sinds dit seizoen is de regel rond beslissingswedstrijden na afloop van de competitie verandert. Niet het doelsaldo geeft na de verlenging de doorslag maar strafschoppen.

Merkwaardige wijziging.

Daar zullen ze dan wel goed over nagedacht hebben.

Goede beslissing, anders staat de ploeg met het beste doelsaldo al met 1 nul voor.

Met mijn eigen team 0-3 achter komen, 4-3 winnen en periodekampioen worden. Nu nacompetitie om promotie naar de reserve hoofdklasse! Zelden zo'n thriller meegemaakt. Na 65 of 70 minuten stond het nog 0-3.

Dan ga je toch gauw denken aan een aanbod van jullie kant. Maar ik zie dat de tegenstander bij winst zelf periodekampioen was geweest en nu nacompetitie misloopt.

Jij weet gewoon waar hij voetbalt en gaat dat nog opzoeken ook nog?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Jij weet gewoon waar hij voetbalt en gaat dat nog opzoeken ook nog?

Ben je daar verbaasd over ?

Als hij een wedstrijd bezoekt dan gaat hij de toeschouwers ook tellen. Dus zulke dingen verbazen mij niet meer.

Iedereen zijn tic

Volgens bleek uit de bekerfinaletopics dat TT uit de omgeving van Zwolle komt. Dan is het met de voetbal.nl app een koud kunstje om een hoofdklasser uit die regio op te zoeken die een tweede team in de 1e klasse heeft. Ik zat zelfs in 1 keer in de goede klasse.

@SanMark. Bij Olympia Wijgmaal v RC Hades waren er gisteren 433.

De nacompetitie is nog niet begonnen maar ik heb wel al zitten puzzelen voor volgend jaar voor de Zondag Hoofdklasse.

Vlissingen zal naar B verhuizen, zoveel is wel duidelijk.
    De Meern zal naar C verhuizen of, als SDO (Bussum) promoveert dan misschien zij.

HBS speelt nacompetitie vanuit de Topklasse;
    Verliezen zij ten koste van een A-club; niets aan de hand
    Verliezen zij ten koste van een B-club: Leonidas of een van de promovendi uit de nacompetitie (VOC, Nieuwerkerk, IFC en Poortugaal) naar B
    Verliezen zij ten koste van een C-club: dan zou het rekenprogramma van de bond wel eens kunnen becijferen dat het roer helemaal om gaat en dat de clubs uit Noord-Holland bij die van Overijssel, Drenthe en Groningen komen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5947029
    IFC is van origine een Zuid I-club, dus het zou niet onlogisch zijn als die in B zouden komen. Hoewel ze nu al twee jaar in West II spelen en in het enige jaar in de hoofdklasse wel in A speelden. VOC is overigens geen promovendus, die strijden om handhaving. Al maakt dat voor het verhaal weinig uit.

Wat verwacht je op zaterdag? Zal ook afhangen van wat Hoek doet.

Forum Rechten