Pagina 52 van de 64 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 635

Onderwerp: Dat wil ik nou even kwijt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Die ik ken alleen hond.
    En dat smaakt best wel lekker.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Gut, het beest zit er nog. Zou het ziek zijn?

MWLC's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2017
    vCash
    500
    Een hele goedemiddag allemaal.
    Ik wou dat ik rijk was,en niet zo knap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Er zijn mensen die zo'n beest vermoorden, de eigenaren ervan uitnodigen voor een diner en vervolgens het beest voorschotelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Katten zoeken wel vaak een rustig plekje op (niet persé dicht bij huis) om te sterven als ze hun einde voelen naderen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Je kan de dierenambulance bellen. Deze halen hem dan op en kijken heb verder na (ook of deze gechipped is). Kosten is in dat geval voor de dierenambulance.

Als het erka niks kost is het zeker een aanrader (anders natuurlijk ook wel). Best kans dat er mensen zijn die hun kat missen en op deze manier nooit zullen weten waar het beestje nou gebleven is. Is ie gechipt dan weten ze in elk geval weer waar ie is en wat er is.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Gisteravond zat ie er nog steeds, vanochtend ook maar vanmiddag was ie weg.

Hele zaterdagmiddag naar de kloten omdat een of andere vrachtwagenchauffeur het nodig vond om zijn lading dichtbij mijn auto te lossen, te dichtbij waardoor deel van de lading op en door mijn achterruit is gevallen Hij gaf fout wel direct toe maar ga dan wat verder van de auto's staan lossen, flapdrol. Anyway, er zit nu weer een noodruit in.

Hele zaterdagmiddag naar de kloten omdat een of andere vrachtwagenchauffeur het nodig vond om zijn lading dichtbij mijn auto te lossen, te dichtbij waardoor deel van de lading op en door mijn achterruit is gevallen Hij gaf fout wel direct toe maar ga dan wat verder van de auto's staan lossen, flapdrol. Anyway, er zit nu weer een noodruit in.
    Er zijn zelfs beelden van:

https://www.dumpert.nl/mediabase/741...gaat_fout.html
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten