Pagina 40 van de 72 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 711

Onderwerp: Dat wil ik nou even kwijt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Welke versie is dan wel de mooiste volgens jou??
    De parra versie.

Een heerlijk nummer.

Hij is niet slecht maar die van Isaak raakt je al bij de eerste toon.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    The Beatles' Yesterday is ca. 2.200 x gecoverd, waaronder door Daffy Duck.
    Kende ik niet... Fantastisch!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    De parra versie.

Een heerlijk nummer.
    Niet te doen die versie. Verschrikkelijk deuntje.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Loop ik net met de kinderen naar huis, na de optocht in Heerlerheide, zie ik een meter of 100 voor me dat een stel ruzie heeft. Of beter gezegd, hij is kwaad op haar en hij is overduidelijk niet nuchter. Het meisje praat heel redelijk en het gaat erom dat zij hem niet thuis wil brengen. Ik schat al snel in dat dit op klappen gaat uitdraaien, maar er komt ook al een vriendin (?) van de vrouw aangelopen. Op het moment dat wij aan de overkant passeren, pakt hij de vrouw op en smijt haar tegen een autoraam, a la WWE bodyslam style. De aanstormende vriendin rent gillend weg en er komt een jongen aangerend. Die sust de boel een beetje, maar hoe het af is gelopen weet ik niet. Ik ben maar doorgelopen. Aan de ene kant had ik in moeten grijpen en zonder kinderen had ik dat ook gedaan, maar nu wilde het lichaam niet meewerken. Ik kon alleen maar doorlopen en de kinderen veilig houden.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Iedereen zou een held zijn, als factor "x" er niet toevallig zou zijn. Anders was er keihard en bruut ingegrepen.

Bodyslam, chique. Ging als Hulk Hogan verkleed zeker.

Kortom, een gewone dag in Heerlen e.o. dus.

Ik las dat een man uit het niets een peuter van twee in de rug trapte. Bleek niet in Heerlen, maar in Molenbeek te zijn.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Zo maak ik die kleine van me altijd wakker.

Nee, maar kut man, zulke dingen zijn niet leuk om te zien. Ik had eerlijk gezegd hetzelfde gedaan als ik met mijn kleine was, of ik had het hem laten opendoen als het echte kereltje dat hij wél is.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Forum Rechten