Pagina 1 van de 32 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 315

Onderwerp: Dat wil ik nou even kwijt.

Dat wil ik nou even kwijt.

Wat is de sportpagina van de telegraaf.nl verschrikkelijk kut geworden.

En om dan maar gelijk de andere irritatie uit te spreken.

En bij het AD zit er zo'n verschrikkelijke pop up lijn in beeld die er continue in komt als je stopt met scrollen.

Word dat nu echt door mensen bedacht die de site nooit bezoeken ?

Ik zie de hele tijd een hele dikke Monica Seles in Tapatalk
    Je hoeft hier niet te komen.

+1
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

De nachtbakker in Amsterdam gaat sluiten, een familiebedrijf die er al meer dan vijftig jaar staat. Dit omdat een stel waarschijnlijk hipsters van buiten de stad daar zijn gaan wonen en niet gediend zijn van nachtwerkers in de buurt. De man liet tijdens de warme zomernachten zijn deur openstaan en dat hebben die ratten lopen filmen.

Ditzelfde soort lui heeft in R'dam ism de gemeente al heel het Scheepvaartkwartier geziekt.

Point being : als je aanvoelt dat je geen echte stadsmens bent ga dan gewoon niet in de stad wonen !
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Beetje hetzelfde als je vanuit de stad naast een boer gaat wonen en dan gaat klagen dat het zo nu en dan stinkt naar stront.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Of wanneer je in de Ajaxsectie komt en er gaat klagen dat men daar geen verstand van voetbal heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Beetje hetzelfde als je vanuit de stad naast een boer gaat wonen en dan gaat klagen dat het zo nu en dan stinkt naar stront.
    Precies hetzelfde ja.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Of wanneer je in de Ajaxsectie komt en er gaat klagen dat men daar geen verstand van voetbal heeft.

Dat wil ik nou even kwijt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Precies hetzelfde ja.
    Eens.

Los van stadsmens of niet. Binnen Amsterdam heb je ook weer genoeg variatie van drukte. Ik woon in een grote straat, maar zonder dat je er heel veel van merkt als je binnen zit. Het is geen winkelstraat. Als ik de drukte wil, dan zoek ik het binnen no time op. Ik denk dat ik het ook niet prettig zou vinden om boven horeca te wonen, maar dat doe ik dan ook niet.
    Laatst gewijzigd door Max; 11-10-16 om 14:25.

Forum Rechten