Pagina 61 van de 64 EersteEerste ... 11515960616263 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 635

Onderwerp: Dat wil ik nou even kwijt.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    En zeker op vakantie ook een polsbandje met namen en telefoonnummers.
    Van de chickies die je gescoord hebt op de camping?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    De Utopia-chat hebben we enkele jaren geleden ook nog gehad.
    Ja, dat weet ik ook nog. Dat nordicwalken heb ik niet meegemaakt, maar als ik alleen al jullie 'namen' lees kan ik me wel voorstellen hoe dat ging.
    Bij dat utopia hoefde je maar te zeggen dat alles in scène was gezet en je had weer een uur wat om over te kletsen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    En zeker op vakantie ook een polsbandje met namen en telefoonnummers.
    Die kreeg ze alleen als ze die dag geen grote bek had gehad.

Wordt het geen tijd om die kinderen op zwemles te sturen. Die van mij kon met drie al zwemmen. Deze zomer, nu vier weer de grootste lol.
    Nooit alleen naar het zwembad laten gaan, maar zwembandjes al een dik jaar niet meer.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Wij leerde ook al vroeg zwemmen. Nogal veel water in de buurt.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

zwemles hoort mijn inziens ook bij de opvoeding, zeker in Nederland. Mijn ouders hebben mij op zwemles gedaan, daarnaast had je ook nog via school zwemles. Dat laatste is tegenwoordig helaas niet altijd het geval meer.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Ik heb de mazzel dat die van mij een echte waterrat is moet ik zeggen, hij heeft er lol in dus dat helpt een hoop.
    Want iets zo maar aannemen van zijn papa zit er niet in natuurlijk. Dan maar spelenderwijs.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Wordt het geen tijd om die kinderen op zwemles te sturen. Die van mij kon met drie al zwemmen. Deze zomer, nu vier weer de grootste lol.
    Nooit alleen naar het zwembad laten gaan, maar zwembandjes al een dik jaar niet meer.
    Zwemles wordt pas aangeraden vanaf 4 a 5 aangezien de spieren anders nog niet goed ontwikkeld zijn. Uitzonderingen daar gelaten, mijn zoontje gaat na de vakantie en de oudste krijgt ook zwemles op school

Jaja rennen vliegen klimmen en voetballen is zeker wel okay, maar zwemmen niet. Wat een onzin, ik heb het niet over topsport.
    Of moet ik m maar voor de tv neerzetten, dacht het niet.

Hier mogen ze pas vanaf 4 met zwemles. Oudste is al ingeschreven en begint net na dr verjaardag. Gewoon gezwommen met bandjes om op vakantie.

Forum Rechten