Bekijk Poll Resultaten: Wie mag de eed afleggen?

Stemmers
18. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hillary Diane Rodham Clinton

8 44,44%
  • Donald John Trump

3 16,67%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

7 38,89%
Pagina 74 van de 74 EersteEerste ... 2464727374
Resultaten 731 tot 739 van de 739

Onderwerp: Amerikaanse verkiezingen 2016

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Men kon zelf ook wel invullen dat wat hij ook zou doen het mensen hun zorgverzekering zou kosten.
    Je overschat de gemiddelde kiezer, die zijn vooral tegen, maar houden zich niet zo zeer bezig met het alternatief.

Daar komt de Nederlandse kiezer angstvallig dicht bij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Zijn kiezers wilden toch af van Obama care?
    Zijn kiezers wilden af van Obama.

Trump had het vooral over een alternatief, dat veeel beter was dan Obama care. Of denk je dat zijn kiezers voornamelijk bestaat uit rijke republikeinen die van die hoge belastingdruk afwillen ?
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Nee die kiezers van hem willen zelf bepalen of ze uberhaubt verzekering willen en dan wel particulier, want vrije markt bla bla bla...
    Tenminste zo heb ik het altijd begrepen.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

De kiezers van hem hadden terrorisme en immigratie als prioriteit. Heel veel Trumpers kunnen nu gewoon niet voor hun hele gezin premies betalen, dat is de realiteit.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    De kiezers van hem hadden terrorisme en immigratie als prioriteit. Heel veel Trumpers kunnen nu gewoon niet voor hun hele gezin premies betalen, dat is de realiteit.
    Komt bij dat veel jonge mensen de premie gewoonweg veel te hoog vinden terwijl ze nooit ziek zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Komt bij dat veel jonge mensen de premie gewoonweg veel te hoog vinden terwijl ze nooit ziek zijn.
    Korte termijn denken en gebrek aan solidariteit misschien. Ook de jonkies worden oud en zullen dan toch ook liever niet te maken hebben met een onbetaalbare zorgpremie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoe Bekijk Berichten
    Korte termijn denken en gebrek aan solidariteit misschien. Ook de jonkies worden oud en zullen dan toch ook liever niet te maken hebben met een onbetaalbare zorgpremie.
    Je vraagt nu wel erg veel van de gemiddelde Amerikaan.

Zo'n stelsel krijg je ook niet betaalbaar als niet iedereen verplicht meedoet.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten