Pagina 1 van de 44 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 440

Onderwerp: De hel van het openbaar vervoer

De hel van het openbaar vervoer

De soap rond de Limburgse aanbesteding die gewonnen werd door Albellio krijgt nog een nieuwe wending; er is vertrouwelijke informatie gelekt vanuit Veolia richting de NS-dochter.

Eerder werd al bekend dat de NS doelbewust de concurrentie te hoge prijzen in rekening wilde brengen voor bepaalde diensten.

Ik denk dat we een nieuwe aanbesteding krijgen in Limburg.

Ik check in in de spits, de trein vertrekt 1 minuut na de spits. Ik reis dus buiten de spits, maar doordat ik erin moet inchecken betaal ik toch de volle mep.

Overigens zie ik net ook op Twitter dat ze iemand het tweede jaar op rij de aanbiedingsprijs aanbieden en mij de volle mep lagen betalen.

Daarnaast zie ik gelukkig een tweet van de regionale omroep, want van de NS hoor ik als vaste reiziger op het traject waar werkzaamheden zijn niks.

Wij kopen 2 voordeeluren OV kaarten van 40 % korting, betalen daar 100 euro voor, of 104, dat ben ik kwijt, krijg ik verdomme 2 weken later een mail dat er een aanbieding is om een Voordeeluren kaart te kopen a 29 euro per stuk!

Er is een mail onderweg naar de NS waar ik me nogal geïrriteerd uitlaat.

Zal ik ook maar eens checken.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Gewoon klagen en eisen dat je 21 euro terug krijgt omdat je dit geen service vindt enz!
    En mochten ze klagen, kan je gewoon zeggen. Waarom krijgen andere mensen voor 3e jaar op rij wel 21 euro korting?
    Kom niet met coulance, want dat is echt niet 3 jaar achter elkaar. Als ze vragen waar je dat vandaan hebt, twitter en ook hun eigen account

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inhethoekje Bekijk Berichten
    Wij kopen 2 voordeeluren OV kaarten van 40 % korting, betalen daar 100 euro voor, of 104, dat ben ik kwijt, krijg ik verdomme 2 weken later een mail dat er een aanbieding is om een Voordeeluren kaart te kopen a 29 euro per stuk!

Er is een mail onderweg naar de NS waar ik me nogal geïrriteerd uitlaat.
    Als je vandaag cola koopt en die is volgende week in de aanbieding, ga je dan ook klagen in de supermarkt?

Gewoon na een maand opzeggen.

Vrijdag was het NK treinreizen. Wie kan in 1 dag de meeste kilometers maken. Jammer dat ik daar pas van hoorde toen de winnaar op teletekst stond. Zoiets plannen en doen zou me echt gaaf lijken.

Forum Rechten