Pagina 61 van de 61 EersteEerste ... 1151596061
Resultaten 601 tot 606 van de 606

Onderwerp: District West II

Ze hebben wel medestanders gevonden in de Zeeuws Vlaamse clubs. Die waren met zn allen ingedeeld zonder naar Brabant te hoeven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Die eeuwige besluiteloosheid van de KNVB begint in West II wel pijnlijke vormen aan te nemen.
    Precies. Vorig jaar ook al die vreemde 3e/4e klasse, om dan vervolgens aan het eind van het seizoen te zeggen dat het eigenlijk allemaal niet nodig was..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ze hebben wel medestanders gevonden in de Zeeuws Vlaamse clubs. Die waren met zn allen ingedeeld zonder naar Brabant te hoeven.
    Deze snap ik niet.

Ik zag dat er in de 3e klasse ook 9 clubs uit West I waren ingedeeld. Dan hebben ze dus nog maar 19 derdeklassers over in West II volgens mij. En dan 8 vierde klassers, dus dan hebben we het over slechts 68 clubs in totaal op de zondag?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Deze snap ik niet.
    De KNVB heeft de Zeeuws Vlaamse clubs allemaal in 1 klasse gedaan, dat zijn er 11. Daardoor raakten er voor de andere 4e klasses in Zuid 1 clubs op overschot, zoals Dordrecht en GSC-ODS. Die hebben ze weggewerkt naar West2.

Ik zie het nu, ik zat in de 5e klasse te kijken. Ik had niet verwacht dat daar nog zoveel clubs zitten.

Forum Rechten