Pagina 60 van de 61 EersteEerste ... 105058596061 LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 606

Onderwerp: District West II

Vitesse Delft en Velo uit Wateringen gaan zaterdag a.s. uitmaken wie er volgend seizoen in de eerste klasse uitkomt. Er wordt gespeeld op het veld van de vv Schipluiden. Mocht Velo winnen, betekend dit de tweede promotie in 2 jaar. Velo won afgelopen zaterdag van Sparta Rotterdam en Vitesse Delft van Westlandia.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    En daar is FC Dordrecht niet blij mee. Als deze indeling klopt, willen ze graag met de KNVB in gesprek. Maar eerst even afwachten, 15 juli wordt het pas officieel bekend.

Ik zie dat ik deze vraag nooit heb beantwoord, dus voor de volledigheid alsnog.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Wie zijn die negen aanwinsten trouwens, Bati? Gaan er zo te zien ook wel een paar weg, waaronder Kader Diop en Geert Cleef.
    Gino Stolk (Brielle), Ton Stok (Nw-Lekkerland). Okan Arslan (Nw-Lekkerland), Marc Kruiper (Nw-Lekkerland) Nick Sanders (SC Feijenoord, keeper), Jay Brand (Oranje Wit), Danny van Vaalen (Oranje Wit), Raoul Gangadin (Xerxes DZB) en Ismail Celen (Hillegersberg). Francescio Messina wordt doorgeschoven vanuit het tweede. Op Celen na zegt het me helemaal niks, maar ik ben dan ook niet (meer) zo bekend met de spelers op dit en lagere niveaus.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Thanks!

Stolk zou je kunnen kennen, is een ex-speler van RVVH.

Nick Sanders heeft een jaar niets gedaan, was gestopt met voetballen. Maar als hij weer fit is, heb je daar een prima goalie aan. Was jaren de vaste man bij Zwaluwen. Bij Noordwijk en SC Feyenoord minder succesvol, maar dat kan gebeuren.

Jay Brand is wel een talentje, vorig seizoen omgeschoold tot rechtsback bij Oranje Wit en dat deed hij er goed.

Danny van Valen is een oude bekende van trainer Hulsbosch. Ervaren allrounder, speelde in het verleden onder meer voor Papendrecht en Heinenoord. Zal denk ik wel voor een plek centraal achterin komen nu, maar was vroeger ook wel defensieve middenvelder en in noodgevallen zelfs spits.

De drie van Nieuw-Lekkerland ken ik vooral van naam. Alleen Okan Arslan ken ik iets beter, die heeft nog kort in de jeugd van ASWH gelopen.

Die jongen van XerxesDZB ken ik verder ook niet.

Ben benieuwd, RVVH heeft in elk geval de verwachte indeling in 1B gekregen. Met het inmiddels minder ambitieuze Brielle, BVCB, Die Haghe, Forum Sport, Heinenoord, Honselersdijk, Neptunus-Schiebroek, hoofdklassedegradant Nootdorp, SV Poortugaal, SHO, VELO, Voorschoten '97 en hoofdklassedegradant XerxesDZB.

Dank voor de toelichting! Ik ken overigens heel wat Stolkjes uit de regio, maar deze dan weer net niet.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Hij zat wel enige tijd bij de selectie van RVVH, maar heeft denk ik vaker in het tweede gespeeld. Weet ook niet of hij van een origine Ridderkerker is of dat ze hem destijds ergens vandaan gehaald hadden.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Gisteren dus officieel geworden dat de amateurs van FC Dordrecht en stadgenoot GSC / ODS zijn ingedeeld bij de 'Rotterdamse' ploegen, wederom in een soort experimentele competitie. Men is niet blij. Ben alleen bang voor ze dat er weinig aan te doen is.

66861503_2116016288699119_6326133325429735424_n.jpg

Waarom dan niet gewoon een competitie met acht clubs, als ze daarna toch nog een soort play offs gaan spelen? Kan me voorstellen dat die clubs uit Dordt hier niet op zitten te wachten.

Die eeuwige besluiteloosheid van de KNVB begint in West II wel pijnlijke vormen aan te nemen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Eens. Al betwijfel ik of ze nu echt heel veel verder moeten reizen dan wanneer ze in Zuid I hadden gezeten en de Brabantse clubs hadden ontmoet, zoals Witman stelt. Het grootste probleem lijkt mij vooral die opzet.

Ben benieuwd of er toch nog iets aan zal veranderen.

Forum Rechten