Pagina 35 van de 40 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 396

Onderwerp: District West II

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Bestuurscrisis bij Brielle, dat onlangs nipt promotie naar de zaterdaghoofdklasse miste. Het bestuur leeft in onmin met de businessclub over de te varen koers en dus is de voorzitter gestopt. Waarschijnlijk verklaart de rest zich solidair.

Smitshoek, dat eerder een bestuurscrisis voor de kiezen kreeg, is dan weer bezig een nieuw bestuur te formeren. Simon Kelder is de beoogd voorzitter.

En uit de categorie even heel wat anders: de politie heeft een hennepplantage gevonden op het oude terrein van TOGR aan de Charloisse Lagedijk. Daar wordt al een tijd niet meer gesport, dus vond men kennelijk dat het tijd werd voor een andere bestemming.

Treurige, maar wel vermakelijke club.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6009872
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten

Treurige, maar wel vermakelijke club.
    Welke, Brielle? Of Smitshoek?

Welke, Brielle? Of Smitshoek?
    TOGR natuurlijk.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6009872
    Oh, kon ook nog. Niet aan gedacht, omdat ze niet meer bestaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sensini Bekijk Berichten
    Samenvoeging Derde en Vierde klasse zondag:

https://www.knvb.nl/nieuws/districts...-klasse-zondag
    Inmiddels is bekend welk voorstel de voorkeur heeft gekregen en wordt uitgevoerd:

"Er wordt begonnen met 4 kwalificatiepoules, waarbij je kwalificeert voor 3e klasse hoog of 3e klasse laag. Als vereniging speel je 7 keer uit en 7 keer thuis in deze poule.
    Na de kwalificatiepoules starten de play-offs voor de 3e klasse hoog en 3e klasse laag. Er zullen 2 3e klasse hoog zijn en 4 3e klasse laag zijn. In deze klasse plaats je voor de nieuwe piramide opzet van seizoen 19/20 waarbij we teruggaan naar 2x 3e klasse en 2x 4e klasse. Bij deze poules voor Hoog en Laag worden er ook geen returns gespeeld."

"In het seizoen 2019/’20 zal de competitie starten met twee derde en twee vierde klassen, waarbij voetballers op hun eigen niveau kunnen spelen."

Zie: https://www.knvb.nl/nieuws/districts...-klasse-zondag met https://www.knvb.nl/downloads/bestan...opzet-4-poules
    Laatst gewijzigd door Sensini; 12-07-18 om 16:05.

Aan de ene kant mooi dat je net zo vaak thuis als uit speelt in die 1e ronde, maar dat betekent dus wel dat er een oneven aantal ploegen is, en dus 1 ploeg op elke (en dus ook de laatste) speelronde vrij is.
    Dan kan je dus afhankelijk zijn van de resultaten van anderen en daar kan je dan zelf helemaal niks meer aan doen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6009872
    Lijkt me nou niet echt de meest leuke competitie. Ik schat in dat de vorig jaar uitgeleende Dordtse clubs liever weer naar Zuid I gaan op deze manier.

En wat als er komend seizoen weer 15 clubs stoppen op zondag?
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Lijkt me nou niet echt de meest leuke competitie. Ik schat in dat de vorig jaar uitgeleende Dordtse clubs liever weer naar Zuid I gaan op deze manier.
    Het lijkt me wel logisch dat ze deze nieuwe opzet alleen doen voor de echte West II-clubs.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6009872
    Had mij ook logisch geleken, maar is toch niet gebeurd. De Dordtse clubs zijn er niet heel blij mee, maar ze zitten weer bij West II.

3B:

Besiktas
    FC Blankenburg
    SV Charlois
    COAL
    DRL
    Dubbeldam
    Kethel Spaland
    OHVV
    Pretoria
    RCD
    SEP