Pagina 65 van de 69 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 681

Onderwerp: Belgische competitie

Hoeveel eersteklassers zijn er dan nu nog over?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Hoeveel eersteklassers zijn er dan nu nog over?
    10 van de 16 clubs die er nog in zitten komen uit de eerste klasse.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Dat zal weinig voor zijn gekomen in België of Nederland, dat de complete top 3 er al zo vroeg uitvliegt. Standard dus zelfs tegen de hekkensluiter van het 3e niveau.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Dat zal weinig voor zijn gekomen in België of Nederland, dat de complete top 3 er al zo vroeg uitvliegt. Standard dus zelfs tegen de hekkensluiter van het 3e niveau.
    In 2000 vloog in de 1e ronde dat PSV, Ajax en Feyenoord meededen alledrie de topploegen eruit. Maar dat is volgens mij de laatste keer geweest in NL.

In 2000 vloog in de 1e ronde dat PSV, Ajax en Feyenoord meededen alledrie de topploegen eruit. Maar dat is volgens mij de laatste keer geweest in NL.
    Dat was echter wel al in de 1/8e finales tegen Roda JC, Vitesse en AZ.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Dat was echter wel al in de 1/8e finales tegen Roda JC, Vitesse en AZ.
    Klopt. Maar als ploegen niet eerder meedoen kunnen ze ook niet uitgeschakeld worden natuurlijk...

Klopt. Maar als ploegen niet eerder meedoen kunnen ze ook niet uitgeschakeld worden natuurlijk...
    Dat is waar, maar de kans dat 3 topclubs uitgeschakeld worden in de 1/8e finales is natuurlijk veel hoger dan in de 1/16e finales zoals nu in België, waarbij ze ook nog eens allemaal standaard tegen clubs uit een lagere divisie spelen.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Keurig, ik heb veel sympathie voor Union, ik gun het ze zeker.
    We klopten ze wel eerder op het seizoen, maar ze speelden toen echt goed. Één van de betere ploegen uit 1B. Die Niakaté die er gisteren weer drie maakte is echt een vondst. Dat gezegd zijnde is dit wel een ongelofelijke blamage voor Anderlecht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd Kielse, mooi dat je clubje de weg naar boven weer heeft gevonden
    Bedankt! Al had ik wel liever gehad dat we de promotiewedstrijd in maart met 1-2 wonnen van Cercle en woensdag met 3-1 verloren hadden, maar het is toch een beetje revanche.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    En voor AA Gent dreigt de uitschakeling ook. Dan schiet enkel nog Genk over van de huidige top 6.

Vreven is een wedstrijd geschorst voor het bedreigend bejegenen van een arbiter.

Forum Rechten