Pagina 57 van de 57 EersteEerste ... 747555657
Resultaten 561 tot 563 van de 563

Onderwerp: Belgische competitie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Gister Standard zien winnen van Gent. Wat een geweldig stadion is Sclessin en wat een fantastische sfeer.

Eigenlijk is Gent de betere ploeg, maar Standard heeft leuke avonturiers voorin en wist in de 89e minuut uit een terechte strafschop te scoren.

Ik vond de linksback van Standard goed, maar de nr 2 van Gent werkelijk een steengoede verdediger.
    Tof! Sclessin staat ook nog hoog op mijn lijstje.

Stiekem hoop ik dat Ajax Edmilson haalt van Standard. Zeer grillige, maar o zo leuke voetballer vind ik dat. Linksback bedoel je Fai zeker? Dat is inderdaad een alleskunner. Nummer 2 van Gent is Gigot zie ik. Die ken ik niet zo goed.

Het is trouwens toch weer spannend geworden voor het kampioenschap. Club Brugge eindigde het reguliere seizoen met 12 punten voorsprong, maar door het halveren van het aantal punten en 2 nederlagen in de eerste 3 speeldagen van de play-offs in het verschil met Anderlecht nu nog maar 3 punten.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Club Brugge nu wel twee thuiswedstrijden en Anderlecht twee uitwedstrijden dus de situatie kan weer helemaal anders zijn op zondag.

Forum Rechten