Pagina 49 van de 50 EersteEerste ... 3947484950 LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 497

Onderwerp: Belgische competitie

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Dat vermoedt iedereen, aangezien zij ook hun trainer recent ontsloegen. Na de Europese blamage van gisteren zal het bestuur van Anderlecht wel snel met een grote naam willen afkomen.
    Laatst gewijzigd door Kielse Rat; 28-09-17 om 12:24.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Nu Keizer nog eruit wippen en de weg naar Ajax ligt helemaal open.
    Laat maar komen, ik mag hem nu al:

Hein Vanhaezebrouck wist AA Gent dit seizoen voorbij de groepfase van de Champions League te loodsen in een groep die verder bestond uit Zenit Sint-Petersburg, Valencia en Olympique Lyon. In eigen land doen de Buffalo’s het daarnaast ook goed met een gedeelde eerste plaats in de Pro League. Toch had Mario Been recent kritiek op Vanhaezebrouck en die is daar niet echt van gediend.

Been zei onlangs dat de Belgische coach vrijwel geen emotie toont, maar daar kan Vanhaezebrouck weinig mee. “Mario Been zei dat hij moe werd van mij? Ik kan dat begrijpen. De match was om kwart voor negen 's avonds, dat is al laat als je vanuit Nederland moet komen. Ik zou zeggen: blijf de volgende keer thuis”, moppert Vanhaezebrouck in Het Laatste Nieuws. “Of ga bij PSV of Ajax commentaar geven”, voegt hij eraan toe.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

HELD
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Match, match, match, zeg eens gewoon wedstrijd man, godver.

Doen ze in Vlaanderen nauwelijks.

Waarom zou hij emotie moeten tonen, omdat Been zo trots bleef staan bij de 10-0?

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Trainerscarousel in 1A: Vanhaezbrouck naar Anderlecht, Vanderhaeghe naar AA Gent. Nu nog Weiler naar KV Oostende en de driehoek is compleet.

Logische stappen. Ik zie Vanhaezebrouck in staat om van Anderlecht weer een stabiele topclub te maken. Natuurlijk werden ze wel kampioen, maar echt overtuigend was het de afgelopen jaren zelden.

Als het voetbal al niet zo populair was, zouden de stadions nu helemaal vollopen.
    Hup Jorrit!

Lierse heeft de 24-jarige William Still als trainer aangesteld.

Forum Rechten