Pagina 105 van de 107 EersteEerste ... 55595103104105106107 LaatsteLaatste
Resultaten 1.041 tot 1.050 van de 1061

Onderwerp: Opmerkelijk voetbalnieuws

Ok, dan heb ik dat bewijs even gemist dat hij steekpenningen heeft aangenomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ok, dan heb ik dat bewijs even gemist dat hij steekpenningen heeft aangenomen.
    Hij moet gewoon normaal reageren. Hij heeft stemrecht, dan is het niet zo gek dat gevraagd wordt naar hoe hij tot zijn keuze komt. Juist door zijn reactie ga je aan steekpenningen denken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Hij moet gewoon normaal reageren. Hij heeft stemrecht, dan is het niet zo gek dat gevraagd wordt naar hoe hij tot zijn keuze komt. Juist door zijn reactie ga je aan steekpenningen denken.
    Exact.

Het bewijs zal wel over een jaar of tien bekend worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Laat me raden. De Gea was niet genomineerd voor doelman van het jaar?
    Waarschijnlijk niet nee.

Een paar gewelddadige voetballers zijn in opspraak gekomen. Zo heeft Arda Turan de neus gebroken van Turks popzanger Berkay nadat de getrouwde Turan diens vrouw probeerde te versieren en Berkay hier iets van had gezegd.

Voor de Russische internationals Alexandr Kokorin (Zenit) en Pavel Mamaev (FC Krasnodar) zijn de gevolgen wellicht erger. Beiden riskeren een celstraf nadat ze in een café een staatsambtenaar met een stoel in elkaar hebben gemept. Die had ze aangesproken omdat ze veel lawaai maakten. Voor badboy Kokorin is dit overigens het zoveelste incident buiten de lijnen in zijn loopbaan.

Wat. Een. Baas.

Zo nam ik ze altijd en dan hield ik met links ook nog twee pils vast. Zonder te morsen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    PSG - Rode Ster wordt onderzocht, een bestuurslid van RS had 5 miljoen ingezet op een nederlaag met 5 goals.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten