Pagina 135 van de 182 EersteEerste ... 3585125133134135136137145 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.341 tot 1.350 van de 1811

Onderwerp: KNVB Beker -- (2017-2018)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Ik zal de volgende keer weer een knipoog plaatsen.

Er zijn mensen (en zelfs amateurclubs) die het nog steeds Amstel Cup noemen, vandaar dat ik even dacht dat je het serieus bedoelde.

Als we overstappen op een gouden bokaal, mag Vitesse dan de zilveren houden? Kunnen we er 125 jaar op teren...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door delmaestro Bekijk Berichten
    Als we overstappen op een gouden bokaal, mag Vitesse dan de zilveren houden? Kunnen we er 125 jaar op teren...
    Die gouden is eenmalig volgens mij.

Woensdag a.s. de bekerkraker Feyenoord - PSV. Meestal maken we weinig kans in de Kuip en met een Feyenoord dat denkelijk alles op de beker zal gooien heb ik er niet veel vertrouwen in. Ben heel benieuwd met welk team PSV gaat spelen. Mag toch hopen dat we met de basisploeg gaan spelen, anders kunnen we het net zo goed schriftelijk afdoen.

Kan alle kanten op natuurlijk. Zowel Feyenoord als PSV spelen niet bijzonder overtuigend.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Kan alle kanten op natuurlijk. Zowel Feyenoord als PSV spelen niet bijzonder overtuigend.
    Klopt. Maar Feyenoord in De Kuip is natuurlijk een ander verhaal dan als Feyenoord naar Eindhoven was gekomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Klopt. Maar Feyenoord in De Kuip is natuurlijk een ander verhaal dan als Feyenoord naar Eindhoven was gekomen.
    Feyenoord dit seizoen in de Kuip meer punten verloren dan buiten de Kuip.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

KNVB Beker -- (2017-2018)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Feyenoord dit seizoen in de Kuip meer punten verloren dan buiten de Kuip.
    Je hebt ook nog met de factor PSV en De Kuip te maken. Maar als je het vandaag zo weer ziet, dan valt er werkelijk niets goeds te verwachten woensdag.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

De beker scheelt een voorronde. Daarnaast hebben we het niet zo op play offs en 4e plek is niet 100% zeker direct Europees.

Forum Rechten