Pagina 3 van de 69 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 688

Onderwerp: Terrorisme

Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Hup Merkel!
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Hup Merkel!

AFD van 3 naar 17%. Goed bezig Merkel, lekker blijven schaffen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Wir schaffen das
    Ze heeft er natuurlijk niets mee opgelost maar nu weten we tenminste wel hoe dat in Europa voelt om in een onveilig land als Syrie of Irak te leven. De oorlog aldaar gaat mede dankzij Merkels lakse vluchtelingenbeleid hier in Europa uitgevochten worden aangezien de IS steeds verder terrein verliest in het midden oosten, (terugkerende) strijders zullen zich op het laatst als een soort wanhoopspoging gaan verspreiden door Europa met het doel om zoveel mogelijk dood en verderf te zaaien. Deze bijna dagelijkse aanslagen zijn helaas pas het begin. Ondanks dat slechts 22 % van de PvdA'ers komend jaar een aanslag in Nederland verwacht, ben ik zelf wat minder naief en verwacht ik dat het niet al te lang meer gaat duren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceephax Bekijk Berichten
    maar nu weten we tenminste wel hoe dat in Europa voelt om in een onveilig land als Syrie of Irak te leven.
    Inderdaad. Het is net Aleppo hier.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Zoals ik al zei, juich maar niet te vroeg, we hebben pas het voorproefje gehad, wacht maar totdat die 40.000 zelfmoord terroristen zich door heel Europa hebben verspreid.

Iemand hier bekend met het 7 stappen plan naar het Kalifaat? Stap 6 is momenteel in volle gang geloof ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marinos Bekijk Berichten
    Iemand hier bekend met het 7 stappen plan naar het Kalifaat? Stap 6 is momenteel in volle gang geloof ik.
    Nee, leg uit.

Forum Rechten