Pagina 37 van de 37 EersteEerste ... 27353637
Resultaten 361 tot 367 van de 367

Onderwerp: District Zuid I

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Wat ben je toch aan het miepen over dat convenant. Als het al ooit tot weekendvoetbal komt hoeven "echte" zaterdagclubs die al hun hele bestaan op zaterdag spelen echt niet bang te zijn, hoor.

Geldt nu toch ook al in de Tweede Divisie, Lisse en Rijnsburg staan er ook niet tussen.

Bij RBB kraaide er overigens geen haan naar toen de club een paar jaar terug een potje op zondag speelde op het trainingskamp.
    Ja sorry, het onderwerp houdt mij erg bezig.
    De Kok gaf aan : "Slechts de clubs die het convenant hebben getekend bij de invoering van de topklasse (herbevestiging bij samenvoegen belangenverenigingen) zullen gevrijwaard zijn van spelen op zondag. "
    Vandaar

En overigens vraag ik me af of clubs die in een grijs verleden ooit een team op zondag hadden, bv omdat ze fusieclub werden en die daarna bewust kozen voor het zaterdagvoetbal opeens blij zullen zijn met wedstrijden op zondag.
    Laat clubs toch vooral aangeven welke speeldag ze willen .

Ik heb begrepen dat het initiatief van het eerste elftal van RBB om in het buitenland op een trainingskamp een wedstrijd op zondag af te werken , nogal wat kritiek kreeg van leden van de club, het thuisfront.
    Dat voorbeeld wordt altijd aangehaald, maar het is bepaald niet een teken dat de club competitiewedstrijden op zondag wil spelen.

Echt, je hoort ergens via via over een zuchtje wind en maakt er gelijk een westerstorm van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Echt, je hoort ergens via via over een zuchtje wind en maakt er gelijk een westerstorm van.
    Een Tsunami van berichten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Geldt nu toch ook al in de Tweede Divisie, Lisse en Rijnsburg staan er ook niet tussen.
    Helaas heeft de KNVB de gemengde tweede divisie als extra niveau tussengevoegd.
    Met als voornaamste reden dat de UEFA/FIFA zou eisen dat promotie/degradatie van en naar de JL verplicht zou zijn.
    Een groffe leugen van van Oostveen c.s.
    Verder zag de KNVB de kans schoon tegelijkertijd het amateurvoetbal op te zadelen met een serie competitievervalsende beloftenteams en om een begin te maken gemengde competities.

De amateurs zijn ontevreden over de aanwezigheid van de beloftenteams, de clubs uit de tweede divisie zijn ontevreden over het gemengde karakter van hun competitie en de clubs uit de derde divisie willen geen gemengde competities.
    Weliswaar houden de zaterdagclubs in de tweede divisie het recht om niet op zondag te hoeven voetballen, maar ze krijgen er onaantrekkelijke en geld kostende tijdstippen op de zaterdag, bv 18.00 uur, voor terug.

En ondertussen lees je verhalen zoals die van de kok. En dat roept vragen op.
    BV , wat doet de KNVB met bovengenoemde kritiekpunten.
    In hoeverre luistert de KNVB naar wat de verenigingen willen.
    Gaat de KNVB er straks , net als bij de start van de voetbalpiramide, op slinkse wijze, met oa leugens , er allerlei zaken doorheen drukken , waar de clubs erg ongelukkig van worden ?
    In hoeverre is de KNVB nog op zoek naar een breed draagvlak ? ( woorden van van der Zee )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Ja sorry, het onderwerp houdt mij erg bezig.
    De Kok gaf aan : "Slechts de clubs die het convenant hebben getekend bij de invoering van de topklasse (herbevestiging bij samenvoegen belangenverenigingen) zullen gevrijwaard zijn van spelen op zondag. "
    Vandaar

En overigens vraag ik me af of clubs die in een grijs verleden ooit een team op zondag hadden, bv omdat ze fusieclub werden en die daarna bewust kozen voor het zaterdagvoetbal opeens blij zullen zijn met wedstrijden op zondag.
    Laat clubs toch vooral aangeven welke speeldag ze willen .

Ik heb begrepen dat het initiatief van het eerste elftal van RBB om in het buitenland op een trainingskamp een wedstrijd op zondag af te werken , nogal wat kritiek kreeg van leden van de club, het thuisfront.
    Dat voorbeeld wordt altijd aangehaald, maar het is bepaald niet een teken dat de club competitiewedstrijden op zondag wil spelen.
    Je vraagt je alles af in het negatieve. Persoonlijk denk ik dat clubs die niet uit geloofsovertuiging op zaterdag voetballen, geen moeite hebben met een 3 a 4 uitwedstrijden per jaar op de zondag, als daar bv wat streekderbys tegen over staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Je vraagt je alles af in het negatieve. Persoonlijk denk ik dat clubs die niet uit geloofsovertuiging op zaterdag voetballen, geen moeite hebben met een 3 a 4 uitwedstrijden per jaar op de zondag, als daar bv wat streekderbys tegen over staan.
    Eerdere ervaringen met KNVB-maatregelen hebben me geleerd kritisch en enigszins achterdochtig te zijn.

Het aantal van 3 a 4 uitwedstrijden is nergens op gebaseerd.
    Clubs die zaterdagvereniging zijn, zullen wel hun redenen hebben om op zaterdag te willen voetballen.

Ik betwijfel of ze er geen moeite mee hebben.
    ( Het kan trouwens bv ook zijn dat er niet-principiële zaterdagclubs zijn , waarin enkele spelers zitten die beslist niet op zondag willen spelen. En die de club liever niet mist )

Overigens, wat betreft die veelheid van berichten. Zou het niet een goed idee zijn als leden als SanMark, JMD, de waan, de groene schout, Joost enz samen afspreken wie van hen het woord voert. Ze zeggen over dit soort onderwerpen toch altijd nagenoeg hetzelfde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten

Het aantal van 3 a 4 uitwedstrijden is nergens op gebaseerd.
    Clubs die zaterdagvereniging zijn, zullen wel hun redenen hebben om op zaterdag te willen voetballen.
    Dat is al eens keurig uitgelegd.
    Ik betwijfel of ze er geen moeite mee hebben.
    ( Het kan trouwens bv ook zijn dat er niet-principiële zaterdagclubs zijn , waarin enkele spelers zitten die beslist niet op zondag willen spelen. En die de club liever niet mist )
    Dan mis je die dus enkele wedstrijden per jaar.
    Overigens, wat betreft die veelheid van berichten. Zou het niet een goed idee zijn als leden als SanMark, JMD, de waan, de groene schout, Joost enz samen afspreken wie van hen het woord voert. Ze zeggen over dit soort onderwerpen toch altijd nagenoeg hetzelfde.
    Great minds think a like .

Forum Rechten