Pagina 1 van de 23 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 226

Onderwerp: Seizoengidsen 2018/2019

Seizoengidsen 2018/2019

De competities gaan binnenkort weer van start en dus gaan de komende tijd weer seizoengidsen uitkomen. Heb vorige week toen ik even in Duitsland was de Anpfiff bundesliga saison 2016/2017 aangeschaft. Een gids van zo'n 80 pagina's met daarin voorbeschouwingen en selecties van de clubs in de bundesliga en 2e bundesliga. Een leuke gids, al kan je afvragen hoe zinvol het is om al vroeg zo'n gids uit te brengen.

Hier wat verschijningsdata van andere gidsen:
    VI seizoengids komt 2 augustus uit
    Kicker bundesliga sonderheft zou 5 augustus moeten uitkomen
    Sportbild zou eind juli of begin augustus moeten uitkomen
    11Freunde komt op 28 juli uit, regulier nummer plus boekje in zakformaat

Mijn verzamelwoede van seizoensgidsen is de laatste twee jaar een beetje beteugeld. Een paar standaardtitels (Nederland, Duitsland, België en Frankrijk) haal ik ieder jaar wel, maar daar bleef het de laatste tijd bij (op een verdwaalde Argentijnse seizoensgids na). Al zijn er wel mooie sites waar seizoensgidsen van voorbije jaren goedkoper te bestellen zijn, dus wie weer vul ik mijn verzameling wat aan deze zomer.

De ChampionshipNieuws-seizoengids komt in de eerste week van augustus uit !
    Volg het laatste nieuws uit de Championship:
    Website
    Twitter

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nik Bekijk Berichten
    De ChampionshipNieuws-seizoengids komt in de eerste week van augustus uit !
    Die wil ik wel aanschaffen! Wil komend seizoen sowieso een bezoekje brengen aan Reading.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Die wil ik wel aanschaffen! Wil komend seizoen sowieso een bezoekje brengen aan Reading.
    Reading???

Ik kan me nauwelijks ziellozere clubs voorstellen als Reading.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Waar is Ronald?
    Zijn mening is toch allang bekend?
    "De Kicker sonderheft staat op eenzame hoogte en dient als voorbeeld voor de ideale seizoengids. Met name VI moet in de leer bij Kicker."

En nog even mijn mening over Reading: inderdaad zijn er zat leukere clubs/stadions in Engeland.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5954897
    VI krijg ik als abonnee weer. Zal denk ik weer dezelfde formule zijn als de afgelopen jaren.

Die van Elf ga ik kopen. Zij besteden dit seizoen aandacht aan de tweede en de derde divisie, dus dat is wel heel aardig. Op 28 juli verschijnt hij geloof ik al. Afgelopen zaterdag was bij ASWH de fotosessie. Voor het eerst in jaren dat we weer eens in de Nationale Voetbal Gids staan!

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Zozo, werk voor de mods. Even opgeruimd en nog even voor alle duidelijkheid: Noord-Ooster is niet Ronald, SanMark
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Leuk! Vorig jaar was deze gratis te downloaden via PDF. We twijfelen nog of we dat dit jaar weer doen, of dat je 'm voor enkele euro's gedrukt kan aanschaffen. Als we voor dat laatste kiezen, vind ik wel dat de gids echt van waarde moet zijn. We doen het gewoon omdat we het leuk vinden, we zijn geen professionals. Aan de andere kant kunnen we met deze 'opbrengst' wel weer andere leuke dingen organiseren.

Wellicht dat anderen hier nog een mening over hebben?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Reading???

Ik kan me nauwelijks ziellozere clubs voorstellen als Reading.
    Het zal wel te maken hebben met de Nederlandse inbreng
    Volg het laatste nieuws uit de Championship:
    Website
    Twitter

Forum Rechten