Pagina 23 van de 23 EersteEerste ... 13212223
Resultaten 221 tot 226 van de 226

Onderwerp: Seizoengidsen 2018/2019

Volgens de seizoensgids van VI wel.

Opzienbarende conclusie, vind je ook niet?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Opzienbarende conclusie, vind je ook niet?
    Nog opvallender, hier in (het qua inwoneraantal aanzienlijk kleinere) Schotland komen er nog minder mensen kijken op het 3e niveau!

Da had ik toch niet verwacht. Ik zie dat de meeste toeschouwers 27.600 waren bij Blackburn Rovers- Oxford United waren. Dat is volgens mij net zoveel als 2 jaar divisie 2.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    In de VI seizoensgids wordt bij de Tweede Divisie een vergelijking gemaakt met de toeschouwersaantallen in ander landen op het 3e niveau. Vorig jaar trok de Tweede Divisie gemiddeld per wedstrijd 879 toeschouwers. In de Franse National was dat 1452, de Spaanse Segunda Division B 1482, de Italiaanse Serie C 2180, de Duitse 3e liga 6172 en de Engelse League One 7805.
    Opmerkelijk. In Italië komen dus evenveel mensen naar 3e niveau dan naar het hoogste niveau.

Kunnen ze die vergelijking ook maken met de 2e divisies. Dan winnen we denk ik wel van Italie.

Forum Rechten