Pagina 249 van de 249 EersteEerste ... 149199239247248249
Resultaten 2.481 tot 2.490 van de 2490

Onderwerp: Beloftenteams in de piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    In hetzelfde verhaal schijnt Van der Zee wel gesteld te hebben dat ze gaan stoppen met de beloften in de derde divisie. Dus dan blijven alleen de vier teams in de KKD en twee teams in de tweede divisie over. Waarvan Jong Sparta zo goed als zeker stopt, dus daar zouden Almere City FC of ADO Den Haag dan van kunnen profiteren.

https://www.voetbalrotterdam.nl/2019...erde-divisies/

Nu was het wel al publiek geheim dat dit waarschijnlijk zou gaan gebeuren, maar nu wordt het volgens mij voor het eerst vanuit de KNVB zo gemeld.
    Met de nieuwe Onder 21 competitie verwacht ik niet dat clubs als Sparta, FC Volendam, Almere City FC en ADO Den Haag voldoende spelers onder contract hebben om beide beloftenelftallen te behouden. Dus ik denk dat ze ook uit de 2e Divisie zullen verdwijnen, vooral ook omdat ze niet kunnen promoveren naar de 1e Divisie, daarom haakte bijvoorbeeld Vitesse af. Ik denk dat het zelfs lastig wordt voor AZ en Utrecht om in beide competities actief te zijn. Het zal me dus niet verbazen als binnenkort de 1e Divisie naar 18 clubs gaat en de divisies daaronder naar 16.

Mijn mening over de belofteelftallen bedoel je? Ik vind dat niet erg, heb er geen moeite mee. Sterker nog: Vaak zorgen ze nog voor leuk en goed voetbal op de mat, en daar kom je toch voor? Je hebt toch niet een kutdag als je wel een leuke pot voetbal ziet, maar er maar 50 man langs het veld staat?

Mijn enige echte bezwaar is dat ze niet met enigszins vaste selecties willen spelen. Als ze geen spelers meer uit een hoger elftal mogen opstellen is het wat mij betreft ook gewoon prima. Helaas krijgen ze dat er maar niet doorheen.

En de competitie in de competitie, dat vind ik ook een serieus nadeel.

Verder wat Fregge zegt. Liever een leuke 5-3 met 50 man langs de kant dan een kutpot voor twee rijen dik publiek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Verder wat Fregge zegt. Liever een leuke 5-3 met 50 man langs de kant dan een kutpot voor twee rijen dik publiek.
    Precies.

Ik zie liever een leuke pot voetbal voor dik 1000 meelevende toeschouwers, dan een leuke pot voetbal met 50 toeschouwers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Ik zie liever een leuke pot voetbal voor dik 1000 meelevende toeschouwers, dan een leuke pot voetbal met 50 toeschouwers.
    Daar kon je niet uit kiezen. Ging om een leuke pot voor 50 man of een kutpot voor 1000 man. Nou, maak je keus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Daar kon je niet uit kiezen.
    Waarom niet ?
    Maar bij de wedstrijden die ik bezoek weet ik vantevoren niet of ze leuk of minder leuk zullen zijn.
    Soms blijkt achteraf een wedstrijd, ook wel die met bv 1000 of bv 20000 toeschouwers, minder leuk of zelfs saai te zijn en was ik liever naar een leuk potje van de C junioren hier in de stad gegaan met 50 man publiek.

Dit is een soort breaking news he? We zijn het een keer ergens over eens.

Forum Rechten