Pagina 196 van de 196 EersteEerste ... 96146186194195196
Resultaten 1.951 tot 1.959 van de 1959

Onderwerp: Beloftenteams in de piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Dat is geen antwoord op m'n vraag toch?
    Jij vraagt je af of het eerlijk is dat Kuijt meespeelt bij Quick Boys.
    Ik geef aan dat er niets oneerlijks aan is wanneer een ex-prof meedoet bij een amateurclub als hij gewoon speelgerechtigd is.
    En dat het veel vaker voorkomt dat ex-profs bij een amateurclub meedoen.
    Wat is je probleem ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Jij vraagt je af of het eerlijk is dat Kuijt meespeelt bij Quick Boys.
    Ik geef aan dat er niets oneerlijks aan is wanneer een ex-prof meedoet bij een amateurclub als hij gewoon speelgerechtigd is.
    En dat het veel vaker voorkomt dat ex-profs bij een amateurclub meedoen.
    Wat is je probleem ?
    Waarom mag Younes niet meedoen bij Jong Ajax?

Waarom mag Younes niet meedoen bij Jong Ajax?
    Te oud ? Te veel gespeeld in Ajax 1 ? Trainer wil het niet ?
    Ik zie het verband met Kuijt nog steeds niet.

Younes is speelgerechtigd voor Jong Ajax. Maar daar hebben de stop de belofte gekkies wel een probleem mee.

Younes is speelgerechtigd voor Jong Ajax. Maar daar hebben de stop de belofte gekkies wel een probleem mee.
    Als Younes zijn contract ontbindt en bij een zaterdagclub gaat ballen vind N-O het prima, want speelgerechtigd.
    Als Younes namens Jong Ajax speelgerechtigd is mag het niet van N-O

Ohw bedoel je dat ?
    Er zijn om allerlei redenen vele mensen terecht tegenstander van het meedoen van beloften in de voetbalpiramide.
    Die redenen zijn hier vaak genoemd.
    Als die beloften nog niet zijn verwijderd en Younes is speelgerechtigd, mag hij wat mij betreft meedoen.
    Alleen valt zijn meedoen onder een van de redenen die nogal eens genoemd worden door tegenstanders van de beloften: Hij is geen belofte, is vrij oud, heeft dit seizoen wedstrijden gespeeld in Ajax 1 enz.
    Quick Boys 1 is geen beloftenteam. Alleen al daarom vind ik de situaties onvergelijkbaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Als Younes zijn contract ontbindt en bij een zaterdagclub gaat ballen vind N-O het prima, want speelgerechtigd.
    Als Younes namens Jong Ajax speelgerechtigd is mag het niet van N-O
    Jouw aannames kloppen opnieuw niet.
    Zie mijn reactie hierboven die ik schreef voordat ik die van jou lees.

Overigens vind ik dat eerste geen probleem, zelfs niet als hij bij een zondagclub zou gaan voetballen

Het is al te vaak fout gegaan met de huidige reglementen de afgelopen seizoenen. Door met vaste selecties te gaan werken wordt de kans dat er niet speelgerechtige spelers worden opgesteld vrijwel nihil.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathprod Bekijk Berichten
    Het is al te vaak fout gegaan met de huidige reglementen de afgelopen seizoenen. Door met vaste selecties te gaan werken wordt de kans dat er niet speelgerechtige spelers worden opgesteld vrijwel nihil.
    Dan reken je buiten de administratie van de KNVB.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten