Pagina 152 van de 158 EersteEerste ... 52102142150151152153154 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.511 tot 1.520 van de 1573

Onderwerp: Beloftenteams in de piramide

Volgens mij is dat ook al in Nederland hoor. Zoals ik heb begrepen had Blauw Geel een keuze: Betalende spelers of jeugdopleiding beter organiseren. Daar hebben ze dan een x aantal maanden / 1 jaar voor of zo. Om in ieder geval te plannen te maken etc.

Mooi we zijn er uit zo te zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tobcoach Bekijk Berichten

Ten aanzien van de beloftenteams (want daar gaat dit topic eigenlijk over, weten jullie nog?) kan ik me goed vinden in een situatie waarbij de Eerste Divisie 4 beloftenteams houdt, en de overige beloftenteams in een eigen competitie spelen, waarbij de kampioen van de hoogste beloftendivisie een 'double-header' speelt tegen het slechtste beloftenteam uit de Eerste Divisie. Datzelfde principe kan je toepassen bij de kampioen van de Tweede Divisie en het slechtste standaardteam uit de Eerste Divisie. Dubbele confrontatie en de winnaar gaat naar de Eerste Divisie. Mocht de kampioen van de Tweede Divisie niet willen promoveren, kunnen ze die wedstrijden gebruiken om dat dus niet te doen.
    Netjes. Goede oplossing waarin ik me kan vinden. Dan kan de kampioen van de Tweede Divisie eventueel expres verliezen als ze niet willen promoveren. Wat je daarvan ook wilt denken.

Invoeren wat mij betreft.

Maar wel een scheiding van zaterdag en zondag. Dan kun je de strijd om de amateurtitel houden en kun je de zaterdagkampioen laten spelen tegen de nummer 19 van de JL en de zondagkampioen tegen de hekkensluiter van de JL voor promotie.

Stuur je de KNVB even een mailtje met dit voorstel? Kan niemand op tegen zijn, lijkt me.

En de zaterdag-zondag-scheiding kan intact blijven.

https://www.voetbal247.nl/karsten-in...ns-onderschat/

Aantal toeschouwers en de beleving daarin speelt blijkbaar wel een rol.

Wat een slecht verhaal. Speelde datzelfde publiek ook een rol in de totstandkoming van de 0-3 achterstand? Toen kon het publiek niet voor die 5% extra doorzettingsvermogen zorgen. Waarschijnlijk was dat publiek zo geweldig dat het in eerste instantie 10% doorzettingsvermogen gekost heeft. Bij dat soort uitslagen is het gewoon dooie boel, waarbij ook de tegenstander verslapt met zo'n tussenstand. Als dan vervolgens de 1-3 valt en zelfs de 2-3 dan gaat het publiek er een keertje achter staan en kan het nog volledig worden omgedraaid. Maar dat is echt alleen van invloed als het scoreverloop daar aanleiding toe geeft.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1242154
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Wat heb ik gemist?
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post237182

Wel al oud hoor, maar blijft een goed verhaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Mooi we zijn er uit zo te zien.
    Fijn dat er nu voortaan op zondag gespeeld gaat worden.
    Gewoon zoals het hoort dus.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonehead Bekijk Berichten
    Dat onze Paapse vriend de andere kant telkens weer fnuikend stiekem voor incestvrienden mag uitmaken terwijl hij vroeger klaarblijkelijk fellatio onder het kazuifel heeft moeten plegen is nog tot daar aan toe. Maar dit is toch onder elke maat. Zo diep mag toch niemand zinken, hoe erg zijn jeugd geweest, vraag ik mij oprecht af?
    Nee hoor, geen fellatio hoeven plegen onder welke kazuifel dan ook... Wel les gehad van een man die (bleek later) niet van jongetjes af kon blijven... Maar niet bij mij.

Maar wat is er mis met Werder??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Fijn dat er nu voortaan op zondag gespeeld gaat worden.
    Gewoon zoals het hoort dus.
    Succes in je Zondag Tweede Divisie. Eindelijk van de zondagclubs af, zijn bijna even erg als de beloftenteams qua sfeer, beleving en toeschouwersaantallen. Dag en hopelijk tot nooit meer ziens.

O ja, wellicht toch nog wel, maar dan voor de amateurtitel van een club in de Bollenstreek. En die wordt op zaterdag gespeeld, haha.

Forum Rechten