Pagina 241 van de 249 EersteEerste ... 141191231239240241242243 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.401 tot 2.410 van de 2490

Onderwerp: Beloftenteams in de piramide

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Noord-Ooster is en blijft een rare kwiebus, maar de noodzaak voor 2e elftallen in de amateursectie zie ik ook niet. Er zullen altijd sterke tweede teams zijn, maar je gaat dan net zoals nu in de KKD, voor letterlijk een handvol spelers een passende oplossing vinden. Namelijk dat die paar spelers misschien beter worden en er iets aan hebben. Terwijl de weerstand het absoluut niet rechtvaardigt.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Een ik pleit helemaal nergens voor in mijn reactie.
    Meerdere keren heb ik van jou gelezen, dat je voorstander bent van het onderbrengen van reserveteams van bv hoofdklassers in standaardcompetities.

Dat je geen weekend voetbal wil weet ik ook wel. Maar dan blijven 2 standaardteams wel mogelijk en dat wil je dan ook weer niet.
    Inderdaad ben ik er tegen wanneer zaterdagclubs verplicht zouden moeten spelen op zondag en ik vind die idiote aanvangstijden in die paar competities waar za. en zo. teams in zitten ook maar niks.

Op zich zou je natuurlijk ook zonder "weekendvoetbal" wel kunnen bepalen dat een club maar 1 standaardteam mag inschrijven.
    Dat sluit elkaar niet uit.

In sommige gevallen zou ik voor zo'n maatregel zijn, in andere niet.
    Moeilijk om aan te geven hoe dat dan het beste geregeld zou moeten worden.

Wat wel gaat gebeuren is dat het schotje binnen een vereniging zo goed als zeker vroeg of laat gaat verdwijnen als het geen weekend voetbal wordt.
    Voorlopig is dat niet het geval en of het gaat gebeuren betwijfel ik.
    Daar is om allerlei redenen nogal veel weerstand tegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Kluivert en De Ligt. Verder nog de geblesseerde Bergwijn en Van de Beek. De overige zijn spelers die 1 of 2 keer meededen toen ze terugkwamen van een blessure of spelers die bij een echte KKD-club speelden.
    Kluivert sloeg Jong Ajax bijkans over. De Ligt heeft een half seizoentje jong Ajax gedaan en stond daarna direct in de basis van het eerste. Die twee hadden de stap ook wel gemaakt zonder KKD.

Heeft een club de jeugdopleiding goed op orde dan zou zo n club een tweede team mogen inschrijven in de standaard comp. Dat motiveert om extra geld in de jeugdopleiding te steken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Heeft een club de jeugdopleiding goed op orde dan zou zo n club een tweede team mogen inschrijven in de standaard comp. Dat motiveert om extra geld in de jeugdopleiding te steken.
    En wat is goed op orde?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    En wat is goed op orde?
    Er zijn clubs met 2 a 3 jeugdteams die hun zaakjes uitstekend op orde hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    En wat is goed op orde?
    Dat bepaald de Knvb met hun sterrenrating.

Maar bv overal gediplomeerde trainers voor de hoogste jeugdteams het niveau waar de teams op spelen.

Want als bv de under 15 17 en 19 ergens 2de klasse of lager voetballen wat heeft het dan voor zin in de ontwikkeling van die jongens dat ze 4de klasse standaard voetballen. Die kunnen ook wel in de reserve 3de klasse ballen leren ze net zoveel van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Frenkie de Jong, Donyell Malen en verder...?
    Onana

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Kluivert en De Ligt. Verder nog de geblesseerde Bergwijn en Van de Beek. De overige zijn spelers die 1 of 2 keer meededen toen ze terugkwamen van een blessure of spelers die bij een echte KKD-club speelden.
    Frenkie niet vergeten. Lijkt me overigens een prima score. Aangezien bijna alle talenten die in de KKD hadden kunnen spelen met Jong PSV/Ajax, dat dus ook gedaan hebben.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Frenkie niet vergeten. Lijkt me overigens een prima score. Aangezien bijna alle talenten die in de KKD hadden kunnen spelen met Jong PSV/Ajax, dat dus ook gedaan hebben.
    Die noemde Joost al. De vraag is echter of het een toegevoegde waarde heeft gehad voor deze jongens t.o.v. de oude situatie.

Forum Rechten