Pagina 2 van de 163 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1625

Onderwerp: Derde divisie zondag 2016/2017

Speculerend, stel dat jong Groningen inderdaad zou doorschuiven, dan komen ze in de derde divisie zaterdag weer 1 team tekort en moet die plek weer ingevuld worden.
    Door wie ? Misschien jong Brabant dat dacht ik in eerste instantie zaterdag als voorkeursdag opgaf. Maar dan komt er weer een plek vrij in de zondagtopklasse enz.
    Voorlopig ga ik ervan uit dat jong Twente komend seizoen gewoon speelt in de Tweede Divisie.

IK ga er meteen een voorspelling op loslaten.
    HSC'21, JVC, Westlandia, Hercules en HBS gaan voor de titel. Juliana'31 als outsider.
    De reserveteams van de profs gaan op de laatste plekken eindigen met Achilles'29 als nummer 18.
    En mogelijk wordt er geeindigd met 16 clubs, vanwege de problemen bij Magreb en OFC.
    Nog een optie: Een paar clubs mogen niet mee doen, omdat men geen contractspelers wil.

Verdorie Andy, gooi je direct de druk erop door ons titelkandidaat te maken.
    Denk dat ze daar in Haaksbergen heel anders over denken. Leuk meedraaien op dit niveau lijkt mij ook een prima doelstelling (Top 5).
    JVC en Westlandia gaan denk ik ook wel meedoen, en volgens mij gaat Jong De Graafschap ook nog wel een aardig ploegje op de been brengen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Nog een optie: Een paar clubs mogen niet mee doen, omdat men geen contractspelers wil.
    Jaja. Die clubs kunnen ook eerst even kijken hoe Be Quick 1887 het redt.
    Zij zullen 3 spelers een contract moeten aanbieden terwijl ze aangeven principieel te weigeren om spelers te betalen en er moet ook nog een veiligheidscoördinator komen. ( bron: dvhn )

Smile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    De reserveteams van de profs gaan op de laatste plekken eindigen met Achilles'29 als nummer 18.
    En mogelijk wordt er geeindigd met 16 clubs, vanwege de problemen bij Magreb en OFC.
    Dan zit je automatisch nog een seizoen aan die reserveteams vast.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Jaja. Die clubs kunnen ook eerst even kijken hoe Be Quick 1887 het redt.
    Zij zullen 3 spelers een contract moeten aanbieden terwijl ze aangeven principieel te weigeren om spelers te betalen en er moet ook nog een veiligheidscoördinator komen. ( bron: dvhn )
    Ja klopt. Die veiligheidscoördinator komt er vast wel, maar die contractspelers?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Verdorie Andy, gooi je direct de druk erop door ons titelkandidaat te maken.
    Denk dat ze daar in Haaksbergen heel anders over denken. Leuk meedraaien op dit niveau lijkt mij ook een prima doelstelling (Top 5).
    Kom op zeg: Best of the rest in de topklasse, dus hoppa. Nu wel vol voor die tweede divisie gaan. De tegenstanders zijn een eitje. Zoals die amateurgastjes uit Groningen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6936530
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Tenzij er nog iets met FC Twente gebeurt is deze verdeling inderdaad definitief.
    Okee. Dan heb je denk ik 12 punten sowieso binnen. Jong Achilles '29 en Jong Brabant United. Sowieso best schandalig dat zulke teams nu kunstmatig naar de derde divisie kunnen promoveren, maar ja, dat is nu eenmaal zo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fisherprice Bekijk Berichten
    Dan zit je automatisch nog een seizoen aan die reserveteams vast.
    Dat hangt er vanaf hoeveel clubs nacompetitie moeten spelen. Via die weg kunnen dan alsnog clubs degraderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Dat hangt er vanaf hoeveel clubs nacompetitie moeten spelen. Via die weg kunnen dan alsnog clubs degraderen.
    Hopelijk komen ze wel met speciale regels omtrent beloftenteams in de nacompetitie. Die duels zijn over het algemeen na afloop van het profvoetbal waardoor er plots heel wat spelers van het eerste beschikbaar komen

Daar staat dan weer tegenover dat aan het eind van het seizoen meer spelers zijn 'vastgespeeld'.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten