Bekijk Poll Resultaten: Hoe ver komt Engeland?

Stemmers
17. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Groepsfase

2 11,76%
  • Laatste 16

3 17,65%
  • Kwartfinale

6 35,29%
  • Halve finale

1 5,88%
  • Finale

1 5,88%
  • Ze winnen het EK 2016

4 23,53%
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 59 van de 59

Onderwerp: The Three Lions

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Wat is dat toch met die Engelse bondscoaches? Hoe dom kan je zijn ... Ik weet dat de media in Engeland altijd behoorlijk ver gaat in het verkrijgen van verhalen, maar dit is gewoon dom.
    Als je bondscoach wordt in Engeland weet je van te voren wat je van de media kan verwachten. En dit is inderdaad enorm dom.

Klinsmann lijkt mij de logische keuze. Ik snapte de keuze voor Allerdyce al niet, dus wat dat betreft hoeft het niet eens slecht voor Engeland te zijn.

Wat heeft Klinsmann eigenlijk te zoeken in Engeland?

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    Wat een ongelooflijke sukkel die Big Sam. Wat een draak. En dat voor een paar centen? Die man verdient toch dik?

Hij schijnt niet de enige te zijn, op deze manier blijven er geen engelse kandidaten meer over.

Wellicht is van Gaal een optie, dan kan Blind mooi mee als assistent.

Big Sam Corleone, wat een held al is hij wel gesnapt. Jammer dan.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Als je bondscoach wordt in Engeland weet je van te voren wat je van de media kan verwachten. En dit is inderdaad enorm dom.

Klinsmann lijkt mij de logische keuze. Ik snapte de keuze voor Allerdyce al niet, dus wat dat betreft hoeft het niet eens slecht voor Engeland te zijn.
    Een Duitser als bondscoach van Engeland. Ik hoop dat je dit niet gaat roepen in een lokale pub.

Engeland wil één van de sterren van de Bundesliga, Leon Bailey van Bayer Leverkusen, overtuigen om voor Engeland te laten uitkomen. De aanvaller heeft nog geen bindende interlands voor Jamaica gespeeld en kan in theorie nog een switch maken. Het enige obstakel is waar Bailey een Engels paspoort vandaan moet toveren; zijn stiefvader, en tevens zaakwaarnemer, komt uit Engeland, maar zelf heeft hij daar geen roots. Bailey kan alleen via zijn biologische vader voor Malta uitkomen en voor België aangezien hij daar lang genoeg zelf heeft gespeeld.

Voorlopig nog geen Bailey in Engelse dienst.

Gareth Southgate heeft zijn selectie bekend gemaakt, maar heeft opvallend genoeg Vitesse-middenvelder Mason Mount uitgenodigd om de voorbereiding voor het WK mee te draaien met de groep om te kijken hoe hem dat af gaat. Dat is niet gek!

Forum Rechten