Pagina 3 van de 79 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 781

Onderwerp: Derde divisie zaterdag 2016/2017

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193119
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Wel apart dat ze minder degradanten willen, terwijl de grootte van de divisies juist verhoogd wordt van 16 naar 18 clubs.
    Klopt. Maar in de oude stijl konden er vier van de zestien uit. Was wel erg veel. Wellicht een van de zoethoudertjes richting de topamateurclubs om de tweede divisie er door te krijgen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ik meende ergens gezien te hebben dat de kampioenen promoveren en dat alleen nummer 18 rechtstreeks degradeert.

De nummers 16 en 17 zouden dan uiteindelijk in een soort poulesysteem belanden met de periodekampioenen en daarin strijden om één plaats. Maar of dat echt zo is?
    Dat heb ik ook zo begrepen.

En de nummers 17 en 18 uit de derde divisie degraderen. De kampioenen van de 2 hoofdklassen nemen die plekken in.
    De nummers 15 en 16 spelen met de zes (vervangende) periodewinnaars om twee plekken in de derde divisie.

Maar alles onder voorbehoud.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Dat heb ik ook zo begrepen.

En de nummers 17 en 18 uit de derde divisie degraderen. De kampioenen van de 2 hoofdklassen nemen die plekken in.
    De nummers 15 en 16 spelen met de zes (vervangende) periodewinnaars om twee plekken in de derde divisie.

Maar alles onder voorbehoud.
    Zo is het op lager niveau ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Zou op zich best leuk zijn om eens wat thuiswedstrijden van Jong Groningen te bezoeken met deze tegenstanders, maar dat zal wel zaterdagmiddag gespeeld worden zeker?
    Ze beginnen wel veel vroeger dan de lagere amateurs. Dus de eerste ronde(s) kan ik mooi eens naar Jong Grunn, hopelijk beginnen ze met een thuiswedstrijd. En BQ1887 ook.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193119
    Ik bedenk me ineens dat er meer dan zes periodekampioenen zijn in de hoofdklasse. Liefst twaalf. Of, als je tot een periodekampioen per klasse zou willen komen, zoals in voorgaande jaren, juist minder. Vier in plaats van zes. Zal mogelijk ook nog invloed hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ik bedenk me ineens dat er meer dan zes periodekampioenen zijn in de hoofdklasse. Liefst twaalf. Of, als je tot een periodekampioen per klasse zou willen komen, zoals in voorgaande jaren, juist minder. Vier in plaats van zes. Zal mogelijk ook nog invloed hebben.
    Maar naast die 12 periodekampioenen ook 4 herkansers uit de Derde Divisie. Dus zowel op zaterdag als zondag 8 clubs voor 2 plekken in de Derde Divisie dan. Twee knock-out rondes is dan genoeg in de nacompetitie.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193119
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Maar naast die 12 periodekampioenen ook 4 herkansers uit de Derde Divisie. Dus zowel op zaterdag als zondag 8 clubs voor 2 plekken in de Derde Divisie dan. Twee knock-out rondes is dan genoeg in de nacompetitie.
    Klopt, da's waar. Dan heb je er één voor zaterdag en één voor zondag natuurlijk. Ik zat ze ten onrechte samen te voegen.

Het is ook nog even wennen natuurlijk.

Dit zijn toch wel een beetje clubs die uitsupporters meenemen, of heb ik dat mis?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almere036 Bekijk Berichten
    Dit zijn toch wel een beetje clubs die uitsupporters meenemen, of heb ik dat mis?
    Alleen Quick Boys .
    Fight for our pride

Forum Rechten