Pagina 1 van de 71 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 709

Onderwerp: Voetbal op TV

Voetbal op TV

Op de BBC zijn elke zondagochtend oude FA-Cup halve finales te zien. Halve finales, inderdaad. Vanochtend Liverpool-Everton uit 1977 in het oude Manchester City stadion, Maine Road. Met enorme (en dan echt enorme) statribunes. Echt niet te geloven tegenwoordig. En trouwens ook een gruwelijk beroerd veld. En ook toen al een behoorlijk tempo.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Gisteren ook, vanaf 10:00. Palace - Liverpool en Oldham - Man Utd. Uit 1989, beide duels werden 3-3 na 90 minuten, Palace won in de verlenging en Man Utd de replay (op Maine Road nota bene)
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Ik begrijp dat in juni en juli alle Fox kanalen gratis zijn? Niet dat we er als voetballiefhebber veel mee opschieten overigens.

NL -17 staat met 1-1 gelijk tegen Engeland.
    Live op Eurosport.

Ze hadden al gelijk gespeeld tegen Ierland. Jammer dat ik niet in de gelegenheid ben om te kijken.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Eindstand is 1-1.

Wat is Hasselbaink toch een geweldig mens.

Morgen op hemelvaart zendt WDR in een schakelprogramma drie regionale Duitse bekerfinales live uit. Het gaat om de Mittelrheinpokal Bonner SC-Viktoria Köln, de Niederrheinpokal Rot Weiss Essen-Rot Weiss Oberhausen en de Westfalenpokal SC Verl-Sportfreunde Lotte. De winnaars spelen volgend seizoen in het nationale bekertoernooi. Het programma wordt tussen 13.45 en 16.05 uitgezonden.

Speciaal voor een vriend van mij, Jan Mulder zit weer bij Extra Time. Live op de Belg!

Vandaag op Fox 2 vanaf 15.55 een schakelprogramma met daarin de laatste speeldag van de Premier League. Op Fox 4 vanaf 18.25 de League One playoff-finale tussen Swindon Town en Preston North End live.

Forum Rechten