Pagina 2 van de 55 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 546

Onderwerp: Transfers 2e divisie

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6145144
    Ligt dat niet - of niet meer - zo heel gevoelig, een overstap van Achilles '29 naar De Treffers en andersom?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Goeie aanwinst lijkt me. Tenminste, als hij het niveau van voor zijn blessure weer weet te benaderen.
    Inderdaad Waan, als hij zijn niveau weet te halen van voor zijn blessure heeft De Treffers er een goede speler aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ligt dat niet - of niet meer - zo heel gevoelig, een overstap van Achilles '29 naar De Treffers en andersom?
    Het zijn toch meestal spelers van buitenaf dus dit valt wel mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Bij sommige supporters nog wel maar het zijn tegenwoordig bijna allemaal broodvoetballers met weinig clubgevoel. Zullen we aan moeten wennen. Vorig jaar gingen Eef van Riel en Barry Beyer van De Treffers naar Achilles'29 en bewandelde Twan Smits de omgekeerde weg. En nu dus Daniël van Straaten. Staat het wat dat betreft weer gelijk

Wat was eigenlijk de laatste echte Groesbeker bij Achilles of De Treffers?
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Bij Achilles denk ik de broertjes van Kesteren

Bij De Treffers Erwin Wennekers. En met een beetje fantasie Robin Janssen, komt uit een echte Treffers-familie, heeft een aantal jaren bij VVV-Venlo gespeeld maar is dan weer opgegroeid in een dorpje 5 kilometer verderop (Milsbeek).

Dan is het nog erger dan ik dacht.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6145144
    Dank voor de toelichting mannen!

Achilles '29 eerste divisie, De Treffers tweede divisie. Ik denk dat je het komend seizoen bij geen van die clubs uit de hoogste 3 divisies veel spelers ziet die afkomstig zijn uit het dorp of de stad van de club.
    Het kwam volgens mij voor dat eredivisie clubs, zoals bv Ajax, speelden met geen enkele Nederlander in de basis.
    Heerenveen zonder 1 Fries, Fc Groningen zonder 1 Groninger enz.
    Waarschijnlijk wordt dan gezegd dat De Treffers een amateurclub is en dat je dat anders moet bekijken.
    Maar met die nieuwe piramide en die contracten, is straks de Treffers nog een amateurclub ?

Forum Rechten