Pagina 58 van de 60 EersteEerste ... 8485657585960 LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 594

Onderwerp: Transfers 2e divisie

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5995962
    Veel clubs zijn duidelijk nog op zoek. Zo heeft Katwijk interesse in Luivienno Statia en Nassim Amaarouk, allebei actief bij Team VVCS. Ook Barendrecht houdt Amaarouk in de gaten. De vraag is vooral of die jongens de tweede divisie al zien zitten of nog krampachtig 'prof' willen blijven.

Ik had vorige week nog contact met Renze Fij (keeper VVCS team). Die hoopt inderdaad ook nog steeds op een prof-avontuurtje. Volgens mij zitten ze er allemaal zo in. Hopen op dat ene telefoontje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Spakenburg trekt spits Jordi Bitter (24) aan. Hij komt over van DTS, een derdeklasser. Moet dus een contract getekend hebben, anders kan het niet.
    En dat voor een speler die ze ‘langzaam willen brengen’...

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5995962
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unnekuukse Bekijk Berichten
    En dat voor een speler die ze ‘langzaam willen brengen’...
    Tja, dat hoeft niet direct iets te zeggen, is meer dat het volgens de regels moet. Een klein KNVB contract is niet zo duur, zou nog steeds kunnen bij een speler die rustig zou willen brengen. Maar het is wel noodzakelijk, omdat de overschrijvingstermijn gesloten is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Ik had vorige week nog contact met Renze Fij (keeper VVCS team). Die hoopt inderdaad ook nog steeds op een prof-avontuurtje. Volgens mij zitten ze er allemaal zo in. Hopen op dat ene telefoontje
    Wat dat betreft is de huidige markt nogal tegenstrijdig. Aan de ene kant een speler als Niels Willems, die verklaart dat hij FC Lienden verkoos boven enkele BVO's omdat hij anders geld moest meebrengen. En aan de andere kant jongens die maar koste wat kost blijven hopen op dat ene kleine kansje.

Overigens vind ik het altijd een gok om als amateurclub in zee te gaan met spelers van Team VVCS. Die hebben toch nog die droom, met een beetje pech gaan ze in augustus alsnog naar Malta, Cyprus of waar dan ook.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 20-07-18 om 14:39.

De Treffers kan dit seizoen toch geen beroep doen op Kürsad Sürmeli. De middenvelder ondertekende een contract voor twee seizoenen bij het Turkse Giresunspor dat uitkomt op het tweede niveau in Turkije.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    De Treffers kan dit seizoen toch geen beroep doen op Kürsad Sürmeli. De middenvelder ondertekende een contract voor twee seizoenen bij het Turkse Giresunspor dat uitkomt op het tweede niveau in Turkije.
    Hij is al langere tijd bezig om een contract in Turkije in krijgen, dus dit verbaast mij niks. Hopelijk krijgen we er een goede en blijvende vervanger voor terug.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjorro Bekijk Berichten
    Hij is al langere tijd bezig om een contract in Turkije in krijgen, dus dit verbaast mij niks. Hopelijk krijgen we er een goede en blijvende vervanger voor terug.
    Er is al een vervanger gevonden: Arda Havar
    https://www.gelderlander.nl/voetbal-...meli~aad71dca/

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5995962
    Leuk! Goede speler is dat, was bij Kozakken Boys altijd een belangrijke kracht en smaakmaker. Geen idee hoe hij zijn Turkse avontuur heeft verteerd, maar als dat een beetje is meegevallen, dan heeft De Treffers er een duidelijke aanwinst bij.

Neem aan dat ze hem rugnummer 10 geven?

Katwijk pikt de 27-jarige Armeens international Norair Mamedov op.
    Mamedov is op meerdere posities op het middenveld en in de aanval inzetbaar. Hij kwam tot meer dan 150 wedstrijden in het betaald voetbal en speelde acht keer voor de nationale ploeg van Armenië. Hij droeg het shirt van onder andere SC Cambuur, FC Groningen, PEC Zwolle, Almere City, Willem II en Telstar. Het voorgaande seizoen was hij actief voor promovendus FC Emmen. In Drenthe wenste men zijn aflopende contract niet te verlengen.

Hij trainde de laatste weken bij het team VVCS mee, maar serieuze belangstelling kwam er niet. Wat zeg je dan? Ik stop met betaald voetbal spelen en ga mij richten op mijn maatschappelijke carrière.

Knap hoor dat een amateurclub dit soort jongens aan kan trekken.

Forum Rechten