Pagina 91 van de 91 EersteEerste ... 4181899091
Resultaten 901 tot 908 van de 908

Onderwerp: Saté-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Bedankt Abu!
    Van harte Susa!

Dank je wel jongens en Abubakari voor de prima organisatie.

Het echte Frankrijk heeft dan verloren maar het Frankrijk van Susa heeft gisteren wel een prima party gehad.

Het was een goed feest en dit succes smaakt naar meer natuurlijk. Over twee jaar het WK winnen is het doel!!!!

Ondanks de geflatteerde maar verdiende nederlaag is de stemming in Hongarije goed, vandaag miljoenen Hongaren op het vliegveld om de finalisten te onthalen.

Dit Saté-K was weer stukken beter dan het echte EK, maar da's logisch. Ik wil mijn handlanger FC Zwolle Olé nogmaals bedanken voor de hulp in de vorm van de (tussen)standen in de eerste fase van het toernooi! En iedereen die dit Satéfeest mede mogelijk gemaakt heeft met zijn bijdragen ook bedankt.
    Nu een satévakantie en dan over een maand weer verder in de eredivisie.

Gefeliciteerd Susa en Abu met de 2e plek. Verloren is ok gespeeld

En natuurlijk voor de organisatie

Aber natührlich, sehr viel Danke für die ausgezeichnete Organisation Herr de Friesur!

Susa van harte gefeliciteerd met dit resultaat.

En Abu weer prachtig mooi dat jij dit hebt gedaan en toch een mooie eervolle 2e plaats.

ik zie dat ik met Spanje bijna gewonnen heb
    Winnaar Herfst Davis Cup 2015 (Team Kampen) / Winnaar Lente Europa League 2017 / Winnaar Lente Cup 2017

Gefeliciteerd Susa!!!
    Winnaar Herfst Davis Cup 2015 (Team Kampen) / Winnaar Lente Europa League 2017 / Winnaar Lente Cup 2017

Forum Rechten