Pagina 3 van de 144 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1436

Onderwerp: Festivals en concerten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Wat begrijp je niet?
    Steven Wilson... Da's één van mijn muzikale helden. Ik dacht dat jij het wat meer in een ander genre zocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Steven Wilson... Da's één van mijn muzikale helden. Ik dacht dat jij het wat meer in een ander genre zocht.
    Nee? Ik luister goeie muziek, als je Porcupine Tree niet cool vindt mag je niet in dit topic posten
    Je hoeft hier niet te komen.

Placebo op Pinkpop. Maar goed, je verwacht ook niets anders van zo'n topfestival. Toch, Janssen?
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Eindelijk weer eens naar een concert vanavond. Alamo Race Track in Metropool.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Placebo op Pinkpop. Maar goed, je verwacht ook niets anders van zo'n topfestival. Toch, Janssen?
    Zegt toch genoeg dat je Placebo kan hebben en dan in eerste instantie kiest voor Sam Smith. Om je kapot te schamen zo'n kutfestival.

Ik zie in mijn agenda dat ik dit jaar in elk geval nog naar Other Lives en Sufjan Stevens ga.

Dat zijn dure foutjes. Ten Walls is nergens in Europa meer welkom na homofobe uitspraken op Facebook, en die stond op heel wat aansprekende festivals.

http://www.nrc.nl/muziek/2015/06/08/...be-uitspraken/

Ja, daar waren niet de misselijkste feesten. Kende in Litouwen zeggen dat soort grappen maar hier (nog) niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Dat zijn dure foutjes. Ten Walls is nergens in Europa meer welkom na homofobe uitspraken op Facebook, en die stond op heel wat aansprekende festivals.

http://www.nrc.nl/muziek/2015/06/08/...be-uitspraken/
    Maar wel oogluikend toestaan dat iedereen op die festivals doet wat god verboden heeft, inclusief de dj's. Een beetje hypocriet naar mijn mening.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Nou ja, het begrip 'god' is natuurlijk vrij discutabel. En de regels al helemaal.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Nou ja, het begrip 'god' is natuurlijk vrij discutabel. En de regels al helemaal.
    Oké wijsneus. Volgens mij is het vrij duidelijk wat ik bedoel.

Forum Rechten