Bekijk Poll Resultaten: Hoe heb je gestemd?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Voor

5 17,86%
  • Tegen

12 42,86%
  • Niet gestemd om tactische redenen

3 10,71%
  • Blanco/ongeldig/iniet gestemd zonder tactische reden

6 21,43%
  • Ik mag (nog) niet stemmen

2 7,14%
Pagina 3 van de 44 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 438

Onderwerp: Referendum Associatieovereenkomst tussen de EU en Oekraïne

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Ik stem tegen
    Waarom?

Lekker thuis blijven en dan straks weer gaan zeiken. We zitten gelukkig wel met genoeg Nederlanders op het forum

Ik heb me er totaal niet in verdiept en heb dan ook geen idee waar ik op zou moeten stemmen. Ik stem dus ook niet en beloof dat ik niet zal gaan zeiken over de uitslag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Mijn deskundigheid op het gebied van fotografie werd door een groepje gynefoben die toevallig ook nog allemaal moderator zijn niet gewaardeerd.
    Tijd voor een referendum, wie gaat GeenStijl even bellen?

Ik hoorde op de radio alweer een paar voxpopjes die mij volledig bevestigden in het beeld dat dit een totaal onzinnig referendum is. Geen flauw benul, van alles erbij slepen, maar wel stemmen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Het enige wat ik GeenStijl moet nageven is dat ze hebben aangetoond dat het zowat vergeten recht op een referendum bestaat.

Dat ze dan een onderwerp kiezen wat in mijn ogen niet geschikt is voor ons leken om op te stemmen vind ik een misser.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Het enige wat ik GeenStijl moet nageven is dat ze hebben aangetoond dat het zowat vergeten recht op een referendum bestaat.

Dat ze dan een onderwerp kiezen wat in mijn ogen niet geschikt is voor ons leken om op te stemmen vind ik een misser.

Het initiatief komt niet van GeenStijl, maar van het Burgercomité EU. Zij hebben uiteindelijk GeenStijl ingeschakeld om hiervoor campagne te voeren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Het initiatief komt niet van GeenStijl, maar van het Burgercomité EU. Zij hebben uiteindelijk GeenStijl ingeschakeld om hiervoor campagne te voeren.
    Dan is het helemaal kut.

Sinds wij in Nederland in 2005 tegen die Europese Grondwet hebben gestemd en ze zich daar niets van aantrokken kijk ik kritisch naar de EU.
    Ik denk dat die club ons tot nu toe niet zo veel goeds heeft gebracht.
    Misschien dat een nee stem helpt om ook politici in Nederland eens wat kritischer naar de EU te laten kijken.
    Je hoort nogal eens het argument dat dit referendum niks voorstelt omdat de kiezers niet snappen wat er speelt.
    Alsof ze dat bij andere verkiezingen wel begrijpen.
    Het gros van de kiezers kan bij tweede kamer verkiezingen geen 3 standpunten noemen van de partij waarop ze stemmen.
    Maar gelukkig hebben we in Nederland niet een systeem dat alleen "slimme" mensen mogen stemmen.

Hoezo heeft Nederland weinig aan de EU gehad?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten