Pagina 377 van de 377 EersteEerste ... 277327367375376377
Resultaten 3.761 tot 3.766 van de 3766

Onderwerp: De snor en co

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Met Porto de Champions League winnen, dat lag inderdaad ook enkel en alleen aan de weergaloze spelers.
    De trainers voor en na Mourinho bij Inter wonnen ook allemaal de CL.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Bij Real werd ie kampioen met een recordaantal punten en doelpunten. Dat lukt je niet met antivoetbal. Duurde 6 jaar voor ze weer kampioen werden. Iets meer credits mag ie wel krijgen als simpele tolk. Zijn er ook maar heel weinig die zoiets als Pep kunnen neerzetten.
    Ik heb het nu over zijn tijd bij Utd. En daar hadden ze het bij VI ook over. Zoveel geld en zo weinig laten zien met dat budget.

Maar goed, pak er vooral het tolk gedeelte. Want daar heb ik het dus niet over.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Ik heb het nu over zijn tijd bij Utd. En daar hadden ze het bij VI ook over. Zoveel geld en zo weinig laten zien met dat budget.
    Van Gaal liet nog minder zien en had ook 400 miljoen uitgegeven. 3 prijzen gewonnen, waaronder een Europa cup. Nog altijd 3 prijzen meer dan Pep heeft gewonnen. Het is allemaal niet zo dramatisch als gesteld wordt.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Van Gaal liet nog minder zien en had ook 400 miljoen uitgegeven. 3 prijzen gewonnen, waaronder een Europa cup. Nog altijd 3 prijzen meer dan Pep heeft gewonnen. Het is allemaal niet zo dramatisch als gesteld wordt.
    Ik vind het kijken niet waard.

En daar doet zijn historie niets aan af.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    En toch hebben ze wel een punt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Uit jouw mond is dat niet meer dan logisch.
    Blijkbaar van een te hoog niveau.
    Zelf lag ik na het posten onder bank van het lachen.
    Hup Jorrit!

Forum Rechten