Pagina 262 van de 378 EersteEerste ... 162212252260261262263264272312362 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.611 tot 2.620 van de 3771

Onderwerp: De piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    90 minuten.... Nog sneller dan ik gedacht had.
    Geen eens een derde helft?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    In West II is dat minimaal de helft inmiddels.
    Zeker. Maar die zijn om een reden van zondag naar zaterdag gegaan. Denk niet dat die zomaar weer terugwillen. (of denk jij dat de enige reden voor die overstap was omdat de zondagcompetitie steeds zwakker werd?)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Geen eens een derde helft?
    Dat komt volgende week als Niels weer terug is (of volgende maand, geen idee hoe lang de ban gaat duren)
    Laatst gewijzigd door JMD; 04-01-18 om 15:57.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Zeker. Maar die zijn om een reden van zondag naar zaterdag gegaan. Denk niet dat die zomaar weer terugwillen. (of denk jij dat de enige reden voor die overstap was omdat de zondagcompetitie steeds zwakker werd?)
    Het ging erom dat Kralinger vindt dat zaterdagclubs niet op zondag (uitwedstrijden) hoeven te spelen in een gemixte competitie. Maar dat hoeft natuurlijk niet te gelden voor deze clubs.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Je wordt niet geband om je mening, dan had o.a. Noord-Ooster er ook afgelegen,
    Waarom noem je mij ????
    Mankeert er iets aan mijn mening ?

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Waarom noem je mij ????
    Mankeert er iets aan mijn mening ?
    Nee, je mag je mening hebben. Ik geef alleen aan dat zijn ban niet puur om zijn mening was, als dat zo was, had jij er ook afgelegen.

Edit: voor de duidelijkheid, niemand vliegt eraf om zijn mening. Bij jou hebben we geen aanleiding tot een ban gezien dus hebben we dat niet eens overwogen.
    Laatst gewijzigd door Kralinger; 04-01-18 om 16:11.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Ik heb het zeker wel gevolgd, ik kan lezen zonder te reageren. En was zeker niet aan de winnende hand. Je hebt 1 standpunt en er is geen discussie mogelijk. Er zijn over en weer beledigen gemaakt. Als je wilt weten waarom jij wel en zij niet gebanned zijn kun je dat op een nette en christelijke manier vragen.
    Niels was wel aan de winnende hand.
    En als het om beledigingen, onfatsoen en grofheden gaat, is de vraag van Niels waarom alleen hij geband werd zeer terecht.

Winnende hand? Hebben we het echt over een discussie op dit forum? Dat zou mij een overwinning geweest zijn zeg.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Nee, je mag je mening hebben. Ik geef alleen aan dat zijn ban niet puur om zijn mening was, als dat zo was, had jij er ook afgelegen.
    Waarom noem jij speciaal mij ???
    Waarom zeg je niet gewoon domweg , dan had iedereen er hier afgelegen. Want nagenoeg iedereen hier heeft een mening !
    Hiermee geef jij een richting aan die mede verklaart waarom Niels een ban kreeg.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Waarom noem jij speciaal mij ???
    Waarom zeg je niet gewoon domweg , dan had iedereen er hier afgelegen. Want nagenoeg iedereen hier heeft een mening !
    Hiermee geef jij een richting aan die mede verklaart waarom Niels een ban kreeg.
    Zie mijn aagepaste post, want ik was in eerste instantie niet duidelijk genoeg vond ik. Ik noemde jou alleen als voorbeeld omdat jullie beiden het over dit onderwerp eens zijn.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten