Pagina 261 van de 288 EersteEerste ... 161211251259260261262263271 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.601 tot 2.610 van de 2872

Onderwerp: De piramide

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Je wordt niet geband om je mening, dan had o.a. Noord-Ooster er ook afgelegen, wat niet het geval is. Je was de discussie niet aan het winnen en de ban was voor meerdere reden, een optelsom zeg maar...

Oh, en ik heb nooit in mijn leven D'66 gestemd.
    En welke redenen dan? Schelden? Is al afgevinkt, want JMD en SanMark. deden dat ook. En niet normaal discussie kunnen voeren? Dat doen jullie. Jullie kunnen telkens maar geen antwoord geven op de vraag wat er tegen een Zaterdag- en Zondagtopklasse spreekt. En ik heb de negatieve punten van een mix allang opgenoemd. Dat noem ik gewoon discussie voeren. Dat is dus geen argument.

Dit is meten met twee maten Kralinger, blijf in Schotland alsjeblieft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    En welke redenen dan? Schelden? Is al afgevinkt, want JMD en SanMark. deden dat ook. En niet normaal discussie kunnen voeren? Dat doen jullie. Jullie kunnen telkens maar geen antwoord geven op de vraag wat er tegen een Zaterdag- en Zondagtopklasse spreekt. En ik heb de negatieve punten van een mix allang opgenoemd. Dat noem ik gewoon discussie voeren. Dat is dus geen argument.

Relatieve naar jezelf in plaats van terugwijzen.

Die toeschouweraantallen op de zaterdag kloppen denk ik wel. Gezellig met alle familieleden naar het voetballen.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Ik heb het zeker wel gevolgd, ik kan lezen zonder te reageren. En was zeker niet aan de winnende hand. Je hebt 1 standpunt en er is geen discussie mogelijk. Er zijn over en weer beledigen gemaakt. Als je wilt weten waarom jij wel en zij niet gebanned zijn kun je dat op een nette en christelijke manier vragen.
    Wat verneder jij jezelf hier diep, zeg. Door nu te gaan zeggen dat ik het "christelijk" moet vragen. Ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet christelijk vind. Ik heb het ook in een pm gevraagd, dus ik ben benieuwd. Daar werd ook al om de hete brei heen gedraaid.

DAN KUN JIJ BLIJKBAAR NIET LEZEN! Want ik had heel veel argumenten tegen een mix en vóór een scheiding.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Ik moet je teleurstellen, hier heb je ook internet, dus ik kan nog steeds op dit forum komen.

Wat verneder jij jezelf hier diep, zeg. Door nu te gaan zeggen dat ik het "christelijk" moet vragen. Ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet christelijk vind. Ik heb het ook in een pm gevraagd, dus ik ben benieuwd. Daar werd ook al om de hete brei heen gedraaid.

DAN KUN JIJ BLIJKBAAR NIET LEZEN! Want ik had heel veel argumenten tegen een mix en vóór een scheiding.
    Juist enkele tegen en geen netwerk modus. Stampvoetend als een klein kind die zijn zin niet krijgt. En nee hoor je weer mijzelf niet daar is wel meer voor nodig. Op een christelijke manier iets vragen is een uitdrukking met een kwinkslag. Maar goed iemand die zo boos in het leven staat kan daar niets aan doen.

Ik vind het grotendeels een prima voorstel. Van mij hoeven zaterdagverenigingen zeker niet verplicht worden op zondag te spelen, al zou ik bij zondag v zaterdag 17.00 of 18.00 als aanvangstijd of desnoods (bij onderling akkoord) vrijdagavond redelijk vinden.
    Laten we dan in ieder geval een onderscheid maken tussen verenigingen die van oudsher zaterdagclubs zijn en "nieuwe" zaterdagclubs. Dat scheelt namelijk alweer zo'n beetje de helft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Een eikel is het.

Ik heb uiteraard alleen het verhaal van Arjan Jonkers opgeschreven. Mijn mening doet er daarin niet toe.

Om op @noordooster terug te komen.
    Ik ben voor een mix, maar dan zonder water bij de wijn.
    Zaterdag komt maar mooi om twee uur of half drie bij zondag OP zondag voetballen.
    Zolang de KNVB het niet aandurft om zelf het heft in handen te nemen, zul je er met de clubs toch samen uit moeten komen. In die zin kan ik de insteek van MSC wel begrijpen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Laten we dan in ieder geval een onderscheid maken tussen verenigingen die van oudsher zaterdagclubs zijn en "nieuwe" zaterdagclubs. Dat scheelt namelijk alweer zo'n beetje de helft.
    Klopt ja, dat moest er nog wel bij. En er zijn zat niet-principiële zaterdagclubs.

90 minuten.... Nog sneller dan ik gedacht had.

Klopt ja, dat moest er nog wel bij. En er zijn zat niet-principiële zaterdagclubs.
    In West II is dat minimaal de helft inmiddels.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten