Pagina 260 van de 420 EersteEerste ... 160210250258259260261262270310360 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.591 tot 2.600 van de 4199

Onderwerp: De piramide

En toch blijven komen he.

Zo jammer dit. Ging het eindelijk even over een serieus voorstel van MSC zit die ban van Niels erop en wordt het weer schreeuwen over en weer.
    Ik laat het even lopen; kom wel een keer terug als Niels er definitief af is gegooid; want met zijn postgedrag is dat een kwestie van tijd.

Groeten...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Goh, dat je dat kunt zien vanuit jouw huiskamer, TukkerVoetbal.

Joost, even ter vergelijking:
    Zaterdagtoeschouwers:
    Spakenburg: 1600, 1900, 2500
    Quick Boys: 1900, 2200, 2300
    IJsselmeervogels: 1900, 2000, 2400
    GVVV: 1000, 1200, 1300
    HHC Hardenberg: 1300, 1100, 1300
    Kozakken Boys: 1100, 1100, 1400
    Rijnsburgse Boys: 1200, 1300, 1300
    SC Genemuiden: 900, 800, 700
    Sparta Nijkerk: 700, 900, 900

Zondagtoeschouwers:
    Koninklijke HFC: 400, 500
    FC Lienden: 800, 700
    AFC: 400, 300
    De Dijk: 300
    TEC: 700, 500
    EVV: 150, 200
    Juliana '31: 300
    OJC Rosmalen: 300, 450
    HSC '21: 450, 500
    Ik generaliseer, Joost, om het maar even duidelijk te maken. Ik kan niet zeggen dat FC Lienden een uitzondering op de regel is bij de zondagclubs, omdat zij net wat meer toeschouwers hebben dan pak 'm beet SC Genemuiden...
    Hosternokke, moet dit nu nog duidelijker? Dat ik nog de statistieken opzoek, ook. Ik lijk wel gek. CONCLUSIE: Zondag is niets, zaterdag is alles.

ZATERDAGCLUBS WILLEN GEEN ZONDAGCLUBS IN DE COMPETITIE
    Hoofdklasse Niels, Hoofdklasse.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Koekoek! Hahaha wat ben jij van het padje af
    Inderdaad. Dat heb je goed gezien. Jij bent zeker PIO? Jij hebt het topic hier niet gevolgd, dus houd maar heel erg snel je mond dicht. Ik word puur geband omdat ik hier in m'n eentje (en gelukkig nog hulp soms van noord-ooster, maar die laat ik hier buiten) probeer actie te voeren tegen een mix van zaterdag en zondag. En ik was aan de winnende hand in de discussie. En dan wordt er "opgeschoond"? Ja daaahaaag. Noord-Korea noem ik dit. Gewoon christenpesten en geweldloze christenvervolging. Allemaal vieze, vuile D66-stemmers hier.

Ja, Hankie...ik word geband vanwege "grof taalgebruik". Waar blijft de ban voor JMD en SanMark.? Die was er niet!!! Complete bullshit. Meten met twee maten en vriendjespolitiek.

Schaamt u!

Inderdaad. Dat heb je goed gezien. Jij bent zeker PIO? Jij hebt het topic hier niet gevolgd, dus houd maar heel erg snel je mond dicht. Ik word puur geband omdat ik hier in m'n eentje (en gelukkig nog hulp soms van noord-ooster, maar die laat ik hier buiten) probeer actie te voeren tegen een mix van zaterdag en zondag. En ik was aan de winnende hand in de discussie. En dan wordt er "opgeschoond"? Ja daaahaaag. Noord-Korea noem ik dit. Gewoon christenpesten en geweldloze christenvervolging. Allemaal vieze, vuile D66-stemmers hier.

Schaamt u!
    Je was niet aan de winnende hand.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Hoofdklasse Niels, Hoofdklasse.
    Ik ga het nier weer opzoeken, maar het zal zoiets zijn van:
    Noordwijk 500
    Ter Leede 400
    RVVH 500
    Genemuiden 800
    Sparta Nijkerk 700

Juliana '31 150
    OJC Rosmalen 200
    GOES 200
    Halsteren 150
    EHC 250

Dat noem ik wel significant. Meer dan 100 procent!

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000

Ja, Hankie...ik word geband vanwege "grof taalgebruik". Waar blijft de ban voor JMD en SanMark.? Die was er niet!!! Complete bullshit. Meten met twee maten en vriendjespolitiek.

Schaamt u!
    Je wordt niet geband om je mening, dan had o.a. Noord-Ooster er ook afgelegen, wat niet het geval is. Je was de discussie niet aan het winnen en de ban was voor meerdere reden, een optelsom zeg maar...

Oh, en ik heb nooit in mijn leven D'66 gestemd.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Je was niet aan de winnende hand.
    Wel.

Leg maar uit. Wat spreekt er nu tegen een Zaterdag- en Zondagtopklasse. De drogredenen:
    1) Het is ouderwets - terug in de tijd. Dat kan helemaal niet.

Tja....

Kom maar op.

Zaterdag- en Zondagtopklasse is de beste oplossing voor nu. Zonder beloften en zonder verplichte promotie. Ben het wel eens met een andere gebruiker hier die zei dat je vrijwillige promotie hebt en dat de nummers 2 of 3, in geval van weigering van de kampioen, toch kunnen promoveren.

Schaamt u!
    Zit wat in

Schaamt u!
    Ik heb het zeker wel gevolgd, ik kan lezen zonder te reageren. En was zeker niet aan de winnende hand. Je hebt 1 standpunt en er is geen discussie mogelijk. Er zijn over en weer beledigen gemaakt. Als je wilt weten waarom jij wel en zij niet gebanned zijn kun je dat op een nette en christelijke manier vragen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten