Pagina 259 van de 378 EersteEerste ... 159209249257258259260261269309359 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.581 tot 2.590 van de 3771

Onderwerp: De piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Dat ligt niet aan jou. Het waren posts die niet inhoudelijk bijdroegen aan de discussie, maar puur (onterecht) zeuren waren. En hij noemt gelijk mensen die het niet met hem eens zijn zagerdaghaters en Christenhaters. Wat natuurlijk onzin is.
    Zijn vocabulaire is dus niet breder geworden in 1 week...

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    En hij noemt gelijk mensen die het niet met hem eens zijn zagerdaghaters en Christenhaters. Wat natuurlijk onzin is.
    Precies, ik haat elk geloof. Op zaterdag en zondag
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Ik generaliseer, Joost, om het maar even duidelijk te maken. Ik kan niet zeggen dat FC Lienden een uitzondering op de regel is bij de zondagclubs, omdat zij net wat meer toeschouwers hebben dan pak 'm beet SC Genemuiden...
    Hosternokke, moet dit nu nog duidelijker? Dat ik nog de statistieken opzoek, ook. Ik lijk wel gek. CONCLUSIE: Zondag is niets, zaterdag is alles.

ZATERDAGCLUBS WILLEN GEEN ZONDAGCLUBS IN DE COMPETITIE
    De volgende reactie zal zijn dat deze cijfers niet kloppen omdat zaterdagclubs de aantallen altijd veel te hoog opgeven .

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    De volgende reactie zal zijn dat deze cijfers niet kloppen omdat zaterdagclubs de aantallen altijd veel te hoog opgeven .
    Wat maakt het uit hoeveel mensen er komen kijken? Dat is het punt. Het gaat om het niveau van het voetbal, niet of club A 1000 man langs de kant heeft en club B 500.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    En daarnaast zijn er uiteraard clubs die aantallen te hoog opgeven (nee, ik zeg niet dat de hele zaterdag dat doet of dat het totaal niet op zondag gebeurt). Zolang er geen uniforme manier is om toeschouwersaantallen te meten vergelijk je natuurlijk appels met peren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Wat maakt het uit hoeveel mensen er komen kijken? Dat is het punt. Het gaat om het niveau van het voetbal, niet of club A 1000 man langs de kant heeft en club B 500.
    Ik kom liever kijken bij een wedstrijd met 1500 man publiek dan bij eentje van hetzelfde niveau met 200 man.
    Ik kan me voorstellen dat er meer zijn die er zo over denken.
    Voetballers voetballen i.h.a. ook liever in een mooie ambiance.
    Niels komt met die aantallen als reactie op een bericht waarin de verschillen worden gebagataliseerd.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Ja, en nu draai je het weer lekker om. Eerst wordt er gevraagd om toeschouwersaantallen en nu maakt het opeens niet meer uit. Ga jij maar koken ofzo voor je vrouw.

En de toeschouwersaantallen zullen niet altijd kloppen, maar kijk je even mee met de samenvattingen van de wedstrijden? Je kunt sterkte -10 hebben voor je bril, maar ook dan zal iemand zien dat er bij EVV toch echt de helft minder staat dan bij RVVH.

Niels5596
    Guest
    Hahaha, noord-ooster je had gelijk! +1

Dit is toch erg?!

Ik kom liever kijken bij een wedstrijd met 1500 man publiek dan bij eentje van hetzelfde niveau met 200 man.
    Ik kan me voorstellen dat er meer zijn die er zo over denken.
    Voetballers voetballen i.h.a. ook liever in een mooie ambiance.
    Niels komt met die aantallen als reactie op een bericht waarin de verschillen worden gebagataliseerd.
    Voetballers voetballen voor de poen of denk je nu echt dat iemand 4x in de week graag anderhalf uur ( enkele reis) in de auto zit om te kunnen voetballen ? En of het zo prettig spelen is bij het doorgesnoven publiek langs de lijn van de grefo clubs.

Alles voor het(zwarte) geld zullen we maar zeggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Hahaha, noord-ooster je had gelijk! +1

Dit is toch erg?!
    Wen er maar aan.
    Zo gaat dat hier.

En wat vervolgens natuurlijk ook komt is dat zaterdagclubs het zo goed doen omdat ze zwart betalen met zwart geld
    ( zie boven )
    Terwijl ik altijd dacht dat die clubs domweg misschien ook wel meer te besteden hebben vanwege hogere inkomsten uit recettes en kantine en vanwege betere sponsoren.

En daarop krijg je dan weer te horen dat dat niet klopt , maar dat zaterdagclubs niks aan jeugdopleiding doen en zondagclubs alle geld daar in steken.
    Laatst gewijzigd door noord-ooster; 04-01-18 om 15:40.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten