Pagina 258 van de 378 EersteEerste ... 158208248256257258259260268308358 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.571 tot 2.580 van de 3771

Onderwerp: De piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Inderdaad, dan hadden we hem kunnen vragen waarom ie zulke smerige subjectieve stukjes schrijft.
    " smerige" subjectieve stukjes ?
    jouw woorden, niet de mijne.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Logisch dat je zoiets 'kopt' boven een artikel wat afkomstig is van de club met het voorstel. In de inleiding wordt echter al wel direct het woordje 'lijkt' toegevoegd aan de meerderheid die voor is.
    Voorstel moet in ieder geval een kans krijgen overal op tafel komen, anders komt er nooit iets van de grond. Als een minieme meerderheid al voor is, dan klinkt mij dat vrolijker in de oren dan dat er door een minderheid weer enkele vraagtekens worden geplaatst. Dat zijn vaak conservatieve oude lullen die nooit iets willen wijzigen. Die waren 35 jaar geleden ook tegen het 11 tegen 11 op groot veld afschaffen voor E en F jeugd en vorig jaar tegen het 6 tegen 6 voetballen op kwart veldjes.
    " conservatieve oude lullen" vind ik nogal denigrerend.
    Niet elke verandering is een verbetering.
    Waarom zou je voor een verandering stemmen als je die een verslechtering vindt, voor jouw club en voor het voetbal als geheel ?

Ik vind de kop wel suggestief.
    Als alle clubs die nog niet hebben gereageerd tegen gaan stemmen, klopt die kop waarschijnlijk niet meer.
    ( Wel afhankelijk van hoeveel er al hebben gereageerd, maar dat lees ik nergens )

Weekje rust heeft je goed gedaan zie ik. Nog de beste wensen Niels!!!

Welkom terug Niels.
    Je benoemt direct een heleboel zaken waarin ik me kan vinden en die je op dit forum van niemand anders hoort.
    ( Gelukkig hoor en lees ik het wel buiten dit forum om )

Nou, daar gaan we weer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Nou, daar gaan we weer.
    Weekje rust heeft je goed gedaan zie ik. Nog de beste wensen Niels!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Welkom terug Niels.
    Je benoemt direct een heleboel zaken waarin ik me kan vinden en die je op dit forum van niemand anders hoort.
    ( Gelukkig hoor en lees ik het wel buiten dit forum om )
    Mmm, ligt het aan mij of klopt het dat de posts van Niels alweer weg zijn? Ik zie namelijk geen posts van Niels. Wel van NO, DGS en erka

Ja, eerste post was 3 A4-tjes om ons allemaal nog weer even op de plaats te zetten. Jij was uiteraard weer het foute wiskunde docentje.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Mmm, ligt het aan mij of klopt het dat de posts van Niels alweer weg zijn? Ik zie namelijk geen posts van Niels. Wel van NO, DGS en erka
    Dat ligt niet aan jou. Het waren posts die niet inhoudelijk bijdroegen aan de discussie, maar puur (onterecht) zeuren waren. En hij noemt gelijk mensen die het niet met hem eens zijn zagerdaghaters en Christenhaters. Wat natuurlijk onzin is.

Ja, eerste post was 3 A-tjes om ons allemaal nog weer even op de plaats te zetten. Jij was uiteraard weer het foute wiskunde docentje.
    Inmiddels weggehaald dus?

Niels5596
    Guest
    Goh, dat je dat kunt zien vanuit jouw huiskamer, TukkerVoetbal.

Joost, even ter vergelijking:
    Zaterdagtoeschouwers:
    Spakenburg: 1600, 1900, 2500
    Quick Boys: 1900, 2200, 2300
    IJsselmeervogels: 1900, 2000, 2400
    GVVV: 1000, 1200, 1300
    HHC Hardenberg: 1300, 1100, 1300
    Kozakken Boys: 1100, 1100, 1400
    Rijnsburgse Boys: 1200, 1300, 1300
    SC Genemuiden: 900, 800, 700
    Sparta Nijkerk: 700, 900, 900

Zondagtoeschouwers:
    Koninklijke HFC: 400, 500
    FC Lienden: 800, 700
    AFC: 400, 300
    De Dijk: 300
    TEC: 700, 500
    EVV: 150, 200
    Juliana '31: 300
    OJC Rosmalen: 300, 450
    HSC '21: 450, 500
    Ik generaliseer, Joost, om het maar even duidelijk te maken. Ik kan niet zeggen dat FC Lienden een uitzondering op de regel is bij de zondagclubs, omdat zij net wat meer toeschouwers hebben dan pak 'm beet SC Genemuiden...
    Hosternokke, moet dit nu nog duidelijker? Dat ik nog de statistieken opzoek, ook. Ik lijk wel gek. CONCLUSIE: Zondag is niets, zaterdag is alles.

ZATERDAGCLUBS WILLEN GEEN ZONDAGCLUBS IN DE COMPETITIE

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten