Pagina 242 van de 419 EersteEerste ... 142192232240241242243244252292342 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.411 tot 2.420 van de 4189

Onderwerp: De piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Waarom moet ik jou constant herinneren aan je beledigende opmerkingen ten opzichte van reformatorische christenen, die ambtenaar en zelfs honden onwaardig zijn? Dáar is het allemaal mee begonnen. Dan ben ik nog heel mild in mijn verwoordingen. En ik geef toe dat ik snel daarin mee kan gaan. Echter, ik scheld niemand uit, hoogstens maak ik een cynische opmerking of vergelijk ik iemand met m'n nichtje of Alexander Pechtold en plaag ik iemand door over wiskundetoetsen te beginnen. Ik heb respect voor jouw baan, maar niet voor de persoon die jij op dit moment bent die voor de klas staat. Maar dat ligt toch echt aan jezelf.

Voor de rest zal je wel een aardige gast zijn.
    Ik vind iemand vergelijken met Pechtold behoorlijk schelden hoor.

Oei, dat is ook niet netjes. Ben jij erg gelovig dan?

Waarom moet ik jou constant herinneren aan je beledigende opmerkingen ten opzichte van reformatorische christenen, die ambtenaar en zelfs honden onwaardig zijn? Dáar is het allemaal mee begonnen. Dan ben ik nog heel mild in mijn verwoordingen. En ik geef toe dat ik snel daarin mee kan gaan. Echter, ik scheld niemand uit, hoogstens maak ik een cynische opmerking of vergelijk ik iemand met m'n nichtje of Alexander Pechtold en plaag ik iemand door over wiskundetoetsen te beginnen. Ik heb respect voor jouw baan, maar niet voor de persoon die jij op dit moment bent die voor de klas staat. Maar dat ligt toch echt aan jezelf.

Voor de rest zal je wel een aardige gast zijn.
    Het ligt altijd aan de ander hè?? Volgens mij maakte ik die opmerkingen (een paar weken terug, en sindsdien door mij niet meer herhaald, jij blijft er continu op terugkomen) nadat jij al had getoond de argumenten die hier aangeleverd werden niet te kunnen weerleggen en toen ben je maar gaan schelden.

Jij bent ook niet te peilen. Je lijkt m'n kleine nichtje wel. De ene reactie is serieus en een paar uur later ben je weer op de beledigende tour.
    Idem voor jou. Ook jij bent het ene moment heel serieus en een moment later continu beledigend.
    En als je een opmerking als 'waarom ben je hier nog' beledigend vindt dan zit jouw acceptatiegrens ook erg laag.

Groene Scout, jij bent als een kleine jongen op de basisschool die met de grote, stoere jongens wil meedoen, maar er toch net telkens weer buiten valt.

Hosternokke.
    Deze blijft toch de mooiste post van dit topic.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Niels doet gewoon een nordic walking met ons
    Inderdaad.

Die is in zijn eentje een compleet club forumcrashers...

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Idem voor jou. Ook jij bent het ene moment heel serieus en een moment later continu beledigend.
    En als je een opmerking als 'waarom ben je hier nog' beledigend vindt dan zit jouw acceptatiegrens ook erg laag.
    Dat beledigen had ik over die vieze verwoordingen van jou een aantal weken terug. En ja, ik blijf erop terugkomen, zoiets vergeet je niet, want het zijn walgelijke vergelijkingen. Daar maak ik me niet vuil aan. Hoogstens een grapje over die zeurende klierende kids bij jou in de klas. En het siert me inderdaad niet dat ik ook op de man kan spelen, maar beledigen, nee. Zo wil ik me niet laten vernederen. Dus schelden, dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Mocht je ergens bewijs hebben dat ik scheld, citeer het en ik kom zonodig met excuses als dat terecht is.

En geen excuses van jouw kant over walgelijke, ambtenaaronwaardige vergelijkingen over een minderheid in Nederland. Dat is misschien wel het ergste.

Oh, Pechtold, ja misschien is dat wel een belediging, maar voor de gemiddelde Nederlander is dat helaas een voorbeeld geworden met zijn 19 zetels...
    Laatst gewijzigd door Niels5596; 27-12-17 om 19:59.

Niels5596
    Guest
    https://youtu.be/YSIRgwJgjM8

Dit is zeker het beeld wat jullie van me hebben, haha. Altijd wel weer leuk om te zien. Grappig hoe erg men het beeld weer kan schetsen. Een en al vermaak, vertier en entertainment, vooral na 4:40. Mooie upload van mijn Bressiaanse neef.
    Laatst gewijzigd door Niels5596; 27-12-17 om 20:12.

Niels5596
    Guest
    En om het dan toch positief af te sluiten. Vooral de eerste vond ik erg treffend. Erg serieus op bepaalde gebieden, maar heb al menigeen student versteld laten staan dat een gristenfundi gewoon in is voor een dolletje en voor een hoop gelach. "Je bent eigenlijk best normaal, ik kan gewoon heel goed met je opschieten!" Sjonge, ik ben een mens, hoor.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Vijf-r...dwijnen-185194

Zullen we het gewoon weer hebben over hoe de zaterdagafdeling altijd star is en nooit wil meewerken en jankt voor iedere verandering waarbij zij moeten inleveren?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten