Pagina 240 van de 422 EersteEerste ... 140190230238239240241242250290340 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.391 tot 2.400 van de 4213

Onderwerp: De piramide

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Bekende discussietruc, de ander moet met bewijs komen dat iets niet zo is of bestaat. Iets dat er niet is, is er nu eenmaal niet. Dat je al heel snel denkt een discussie niet te hebben verloren was ik al een tijdje achter. Vooral als je alles op het geloof gooit.
    Hahaha, nu moet ik wel even lachen.

En seculieren hebben het altijd over "geloven in de kerk" en "geloven achter de voordeur". Het zelfstandig naamwoord dat van dit werkwoord is afgeleid is 'geloof'. Dus ga nu niet raar doen door mij te verketteren omdat ik alles op het geloof gooi.

Nee, dat is geen discussietruc. Als jij zegt dat het een sprookje is, ben jij er zeker van dat het niet echt is. Bewijs het dan ook. Als jij in een oerknal gelooft of iets dergelijks, dan moet je dat volgens jouw theorieën ook kunnen bewijzen. Kortom, waar geloof jij in? Of moet ik zeggen waar 'bewijs' jij in?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Hahaha, nu moet ik wel even lachen.

En seculieren hebben het altijd over "geloven in de kerk" en "geloven achter de voordeur". Het zelfstandig naamwoord dat van dit werkwoord is afgeleid is 'geloof'. Dus ga nu niet raar doen door mij te verketteren omdat ik alles op het geloof gooi.

Nee, dat is geen discussietruc. Als jij zegt dat het een sprookje is, ben jij er zeker van dat het niet echt is. Bewijs het dan ook. Als jij in een oerknal gelooft of iets dergelijks, dan moet je dat volgens jouw theorieën ook kunnen bewijzen. Kortom, waar geloof jij in? Of moet ik zeggen waar 'bewijs' jij in?
    Waar zeg ik dat het een sprookje is? Verder geloof of bewijs ik wat betreft het ontstaan van de aarde nergens in. Ik heb nu eenmaal niet de behoefte om achter alles een reden te zoeken.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Waar zeg ik dat het een sprookje is? Verder geloof of bewijs ik wat betreft het ontstaan van de aarde nergens in. Ik heb nu eenmaal niet de behoefte om achter alles een reden te zoeken.
    Hahahaha, sorry, maar dan ben je helemaal niet serieus te nemen. En je vraagt mij om bewijzen, terwijl je zelf niet overal een reden achter wil zoeken. Slaat als een tang op een varken.

Niels5596
    Guest
    image.jpg

Vond het heel erg toepasselijk dat wij net met bijbellezen na het eten dit te horen kregen. Kan het nu even niet laten om door te sturen. Doe er mee wat je zelf wilt.

O ja, sorry, het is iPad2 kwaliteit, maar refo's lopen ook achter, he?!

Lees even voor; letters zijn te klein.
    Ik ga nu eten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    image.jpg

Vond het heel erg toepasselijk dat wij net met bijbellezen na het eten dit te horen kregen. Kan het nu even niet laten om door te sturen. Doe er mee wat je zelf wilt.
    Geef even het Bijbelboek+ hoofdstuk door, dit is een erg klein plaatje...

Niels5596
    Guest
    Het is een stukje uit een Bijbels dagboek. Dat is dus geen Bijbelboek plus hoofdstuk. Probeer het een andere keer wel. Zit nu niet op de iPad. Ging er in ieder geval over dat God niet te bewijzen valt, alleen door de Bijbel en het geloof.

Ik vraag me al dagen af wat "hosternokke" betekent.

"Het woord "Hosternokke" is een verbastering van het woord "Godverdomme". Maar uit respect naar het geloof is het in de loop der jaren verbasterd tot "Hosternokke"."

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik vraag me al dagen af wat "hosternokke" betekent.
    Sjongejonge, zit jij nog in de kleuterklas? Sorry, hoor. Moet dan alles voorgekauwd worden? Google even op "Hosternokke betekenis" en je hebt het antwoord. Een Zeeuws dialectaal woord. Trots op mjn Zeeuws-Vlaanderen!!!

Of je bent gewoon moe en wordt het tijd dat je naar je nist gaat.

Pff, het wordt hier elke dag zwaarder.
    Laatst gewijzigd door Niels5596; 27-12-17 om 19:03.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten