Pagina 237 van de 419 EersteEerste ... 137187227235236237238239247287337 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.361 tot 2.370 van de 4189

Onderwerp: De piramide

Ik heb ook wel eens CU gestemd, terwijl ik wel degelijk op de hoogte ben van de incestfeestjes in bijvoorbeeld Rijssen.

Niels5596
    Guest
    Oke, wie heeft er nog een goed argument voor een mix. Zo loopt het een beetje dood.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Een hele dikke IPPON voor je.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Ik heb ook wel eens CU gestemd, terwijl ik wel degelijk op de hoogte ben van de incestfeestjes in bijvoorbeeld Rijssen.
    Och jeminee, daar komt die groene knul weer. Houd jij maar even je mond. "Op de hoogte zijn" is hetzelfde als "van horen zeggen". Kortom, geroddel. Als je bewijs hebt, praten we verder en ga niet een hele minderheid over een kam scheren. Ga naar Duitsland ofzo.

Niels5596
    Guest
    Groene Scout, jij bent als een kleine jongen op de basisschool die met de grote, stoere jongens wil meedoen, maar er toch net telkens weer buiten valt.

Hosternokke.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Haha, mis. Nee, geen mis, maar wel een kerkdienst. Die duren twee keer anderhalf uur. Kom een keer mee, zou ik zeggen.

En ik kijk op zondag geen tv en doe ook niet aan sport. Ik internet en lees een boek of ga wandelen.
    Als ik naar sprookjes wil luisteren, ga ik wel naar de Efteling. Ook open op zondag.

Och jeminee, daar komt die groene knul weer. Houd jij maar even je mond. "Op de hoogte zijn" is hetzelfde als "van horen zeggen". Kortom, geroddel. Als je bewijs hebt, praten we verder en ga niet een hele minderheid over een kam scheren. Ga naar Duitsland ofzo.
    Jij komt weer met die ongein door partijvoorkeuren aan leden te hangen. Tja dan wordt dar wel weer op gereageerd.
    Hoe vaak ga je het Duitsland grapje nog maken. Even een spiegeltje voorhouden m.b.t. iets over 1 kam scheren.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Als ik naar sprookjes wil luisteren, ga ik wel naar de Efteling. Ook open op zondag.
    Jammer dat je zegt dat het een sprookje is. Kom je dan na je dood wel achter dat het niet het geval was. Hup links!

Groene Scout, jij bent als een kleine jongen op de basisschool die met de grote, stoere jongens wil meedoen, maar er toch net telkens weer buiten valt.

Hosternokke.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Kom je dan na je dood wel achter
    Nog een sprookje; er is niets na de dood. Dood is dood!!!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten